joi, 5 martie 2009

Top 10 - invidie

Femeia, eternul mister.
Femeia s-a nascut sa fie invidioasa. E invidioasa pe orice, oricand, oriunde. E invidioasa pe inaltimea prietenei, pe pantofii mamei, pe iubitul verisoarei, pe sanii necunoscutei.
Toate femeile isi doresc sanii mari, toate vor sa fie o Pamela autohtona, toate vor volum in fata, cu mici exceptii, adica acelea care au deja si nu mai vor.
M-am gandit la 10 motive pentru care nu ar trebui sa fim (fiti) invidioase pe femeile care au fost inzestrate in exces de mama natura.

1. "Orice femeie cu sanii mari cantareste cu 3-5 kg mai mult decat greutatea normala" -doar nu credeai ca te sui pe cantar si scazi greutatea lor ca sa nu urle cantarul ca-l dai peste cap si chiar vrei sa fii mai grea decat esti deja?
2. "Toate femeile cu sanii mari fac masajul mai mult de nevoie, decat de placere"- poti renunta la o asemenea placere si sa induri chinul de a sta pe sanii si sa te mai si apesi pe ei?

3. "La batranete se transforma intr-un semn de intrebare- ?-" forta gravitatiei este invers proportionala cu forta celor 60 de ani.
4. "Numarul ortopedului este pe speed-dial" -pai cred si eu daca transporta zilnic 5 kg in plus si nu vor sa devina semne de intrebare.
5. "Nu-si pot tine iubitul in brate" -in functie de dimensiunea lor, variaza si distanta la care isi tin iubitul.
6. "Nu poarta rochii fara bretele" - ce poate fi mai frumos vara decat sa umblii cu umerii goi.
7. "Cumpara imbracaminte cu 3 numere mai mari"- trebuie sa incapa si ei undeva si nu e tocmai indicat sa-i presezi.
8. "Cand isi cumpara hamac/sutien este ca si cum ar cumpara o masina, pana nu face drive test nu-l ia acasa" - pai cate drive teste poti sa faci intr-o zi, mai ales vara?
9. "Costurile de intretinere mai mari- un Triumph pe luna pentru ele, iar tu un Triumph pe an" -de ce vor barbatii ferrari sa mearga prin gropile din romania, cand o pot face si cu loganul nu pricep.
10. "Tot ce-i cade din gura se opreste in decolteu"- daca esti la o cina festiva, de preferat e sa se opreasca pe podea, sa nu vada lumea ce tuta esti ca nu stii sa mananci.

Poate mai sunt si alte motive, dar eu la astea m-am gandit acum.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Invigiozuu :)))

Anonim spunea...

Cand cineva vorbeste cu tine, niciodata nu te priveste in ochi. Decolteul tau e muuuuult mai interesant. ;)

Good girl

Coana Zoitzica spunea...

@joker: nu eram invidioasa, doar un pic mai intepatoare :))

@good girls: exact, iubitul nu stie niciodata ce culoare au ochii tai.

Dili spunea...

Pe mine faza cu fara bretele ma oftica cel mai rau. Hamac, ai? Ofticoaselorrr!
Fara adresa desigur.

Coana Zoitzica spunea...

@dili: da-mi 10 motive pentru care invidiezi femeile cu platfus. mi-e nu prea imi vin acum ;)))

radularescu spunea...

mie imi plac femeile cu sani.

Stelian Muscalu spunea...

hmmm... pamela anderson nu este nici pe departe un model, cel putin nu pentru mine. iar eu ca barbat sincer sa fiu prefer un san mai mic dar natural decat unul mare dar artificial... cred ca asta este un motiv de adaugat in lista ta :-))

Dili spunea...

Miss uf m-ai incuiat cam usor...
Iar dac-as fi barbat, decat sa sarut un san siliconat mai bine-mi cumnpar o suzeta.
Si pct. 12: ingreuneaza alaptatul :-)

Anonim spunea...

Uite una ca nu si-a dorit niciodata sani imensi, si slava domnului ca am exact ce mi-am dorit. Mai mult, ador sa dorm pe burta.

Iar despre invidie, ce sa spun...mi-e o ciuda pe alea de baga-n ele toata ziua si-s ca biscuitu-n dunga :)))))

Coana Zoitzica spunea...

@radu: sunt sigura de asta

@un om: chiar ma intrebam ce simt barbatii la un san artificial. legenda spune ca scartaie, dar nu cred :)))

@dili: nu vorbeam de sani artificiali, ci aia naturali de la mama natura. nu cred ca te-am incuiat, astept ceva propuneri ;)

@april: si mie imi place sa dorm pe burta, dar nu pot :) asta a fost si scopul postului, sa explic ce se intampla, ca sa nu ma mai invidieze nimeni ;).
subscriu si eu la dunga, asa imi doresc sa mananc orice si sa fiu precum sticksul ...