marți, 10 martie 2009

Cer si nu voi primi

Se spune ca daca nu ceri, nu primesti.
Se apropie cu pasi repezi ... o aud in spatele meu cum alearga disperata.
Ma opresc si o astept.
E ziua fatala. Ziua celor 30 de dorinte.
Mi-am facut lista de cadouri (am vazut ca la americani se poarta sa-ti faci lista, o lasi la magazin si vin invitatii si cumpara ce ceri tu).
Sa incepem cu inceputul.
Imi doresc un Passat. Nu pentru ca vreau masina (problema asta am rezolvat-o), nu modelul nou (sunt carcotasa si mie nu-mi place forma asta futurista), ci modelul de mai jos ... pentru placerea pe care am simtit-o cand l-am condus.
Regina soselelor.


Am sa continui cu o excursie la Amsterdam. De ce Amsterdam? Pentru ca-mi doresc sa ma asez in iarba, alaturi de prietenii dragi si sa fumam ca prostii tigari interzise, sa radem de cat de penibili suntem, sa ne amintim cu drag mai tarziu de cat de infantili am fost la Amsterdam.

Vreau un bilet la concertul lor. Tot in gasca vesela, cu tricoul negru cu AC/DC (asa e modelul la noi), cu pantalonii rupti, cu bocancii de armata, cu sacul in spate, plini de entuziasm, nebuni si liberi. Long live Rock'n Roll.


Nu am o problema cu timpul, am o problema cu ceasurile. Da. Vreau un ceas, nu pentru ca nu am, dar in sertarul meu de ceasuri exista un loc gol, ce asteapta sa fie acoperit de minunatia aceasta de Tissot.
Nu vreau toate astea.
Vreau o seara petrecuta alaturi de voi cu pizza si bere, cu glume si farse, fara protocolul unui restaurant, fara pantofii ingrozitori cu toc si fara multe farduri, cu filme vechi, cu floricele si povestiri picante.
Doar noi, prietenii.
Asta vreau.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca mai repede iti cumperi passat decat un bilet la ac/dc. Exagerez un pic, da' nu mult..si eu vreau sa-i vad...da' am aflat prea tarziu ca vin in Budapesta.

Georgi spunea...

hmm...miss, eu iti doresc sa le ai pe toate, insa cu tot realismul posibil, cateodata un Tissot este mai accesibil decat o seara cu prietenii, aia adevarati! Si aici se practica obiceiul cu lista, mai ales pt botez si nunta. Mie mi se pare detestabil - hai sa omoram spontaneitatea de tot, ce mama ma-sii, si asa traim in cutii pe care ni le-am facut noi insine, ingraditi de tot felul de limitari, prejudecati, judecati, voci sarcastice pe care le avem in cap, etc,etc

Dili spunea...

Trebuie doar sa le iei pe rand si sigur le vei avea. Si poate ca uneori trebuie sa stii cui sa ceri. Daca primele ti le ceri tie insati, pe ultima cere-le-o prietenilor, dar cere cu tot glasul, poate si ei vor dori sa-ntoarca putin timpul. Bafta!!!

Coana Zoitzica spunea...

@joker: ai dreptate, d-asta am si spus ca vreau concert cu ei, poate se strofoaca altcineva.

@georgi: faza cu lista la magazin mi se pare pragmatica. de ce sa vina la tine toati cu serviciul de cafea? mama si acum mai are de la nunta servicii de masa, de face 2 nunti cu ele :)

@dili: e mai mult o lista cu ce urmeaza, pentru ca nu-mi sunt necesare toate obiectele acelea. masina pe care o am acum e mai noua decat orice passat modelul din poza-dar imi place mie passatul asta, amsterdam-ul nu se muta pan'la toamna, ac/dc o sa vina si in romania iar ceasul-nu conteaza marca, imi plac ceasurile. cred ca daca as avea un magazin de ceasuri si nu m-as satura de ele-sa le port, desigur.

Georgi spunea...

apropos de cadouri, desigur, pt cine nu are imaginatie si nu te cunoaste indeajuns de bine sa stie ce ti-ai dori, sau ce ti-ar place, o lista este chiar necesara!Dar mie imi place asa de tare sa surprind cu cadourile! Si nu pt ca fac cadouri foarte excentrice sau gen gluma de prost gust (le detest), dar am o memorie de elefant si daca cineva isi exprima o dorinta intr-un anumit moment, eu bag la cutiuta, si la o ocazie,pac cu cadou'!

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: tocmai am primit un cadou de ziua mea, desi mai este pana atunci, si persoana stie foarte bine ce parfum imi place si nu uita niciodata. nu te gandi la chanel, ysl sau altele asa. e Vanderbilt