marți, 10 martie 2009

And the Oscar goes to .....



Nu s-a lansat acum, nu a castigat un Oscar in 2009, nu a avut incasari mari la box-office, dar l-am vazut aseara.

Nu incerc sa fac o dezbatere, nu acesta este scopul acestui articol (nu mai spun post, sa nu se inteleaga altceva), nu am sa ridic in slavi filmele vechi, nu am sa spun ca puneau accent pe personaj si nu pe efectele din calculator, nu am sa ma leg de intriga filmului si de cum a fost el copiat si a lansat alti actori.... sunt pur detalii.

Cine nu a vazut filmul, ar trebui, cine a facut-o deja ...cu siguranta va intelege nelamurirea mea.

Poate nu este Richard Gere cel mai bun actor din lume, poate nu este cel mai bogat si poate nici nu este cel mai frumos barbat din lume, dar cu siguranta, cel putin pentru mine, este cel mai sarmant.

Nu pot sa inteleg femeile/fetele care il vad pe taranoiul de Brad Pitt (de unde si numele de tantalau- brad) drept cel mai si cel mai frumos. Nici el nu este cel mai bun actor, pe masura ce imbatraneste se tranforma in taranul tipic american, este lipsit de maniere (tocmai a fost pe la tv un reportaj cu el, cu mainile in buzunar langa o distinsa doamna- mi-am dat cu presupusul ce face cu mainile acolo, dar nu am sa scriu aici) si nici nu da semne ca ar avea ceva intre urechi.

Sa sarim peste taranoi (ma scuzati, dar asa il vad eu) si sa ajungem la "inaltimea sa" Tom Cruise. Poate sunt eu oarba sau poate am circuitele inversate, dar filmul in care apare el in uniforma, nu este o copie la scara mai mica a acestuia? Cade de pe lista, desi nu a reusit nici sa se catere pe ea, pentru ca asa cum spune o prietena .... macar sa il privesti in ochi si nu sa-i scuipi seminte pe chelie.

Stiu ca este greu pentru pitziile din ziua de azi sa il vada pe Richard Gere ca pe un barbat frumos, poate si pentru voi este greu ....dar eu .... cred ca este singurul barbat mai in varsta decat tata, alaturi de care mi-ar place sa ma trezesc dimineata ....

Nu trebuie sa va placa si voua ... ar fi cam mare-nghesuiala, nu credeti?

15 comentarii:

Georgi spunea...

hahaha miss!! Nu-mi place Tom Cruise, dar imi place Brad Pitt!! Iti respect opinia, gusturile nu se discuta! Nu il vad ca pe cel mai frumos barbat din lume, habar nu am despre manierele lui, si nici nu vreau sa stiu!!Doar ca nu i-as da vant din pat! Sunt convins ca atat fizic cat si intelectual Gere ii este superior lui Pitt, se vede asta cu ochiul liber, nu trebuie sa-i iei pe nici unul la bani marunti ca sa realizezi asta. Si intr-adevar, gere este un gentleman, un erudit (dupa cate am inteles),un charmant, este inteligent (ceea ce nu stiu despre Pitt...)insa, taranoiul are catre mine, ceea ce Gere nu are:chimia frate,chimia!!Ador barbatii inteligenti, si nu m-as putea indragosti de un prost!Doar ca Gere, desi i se citeste in ochi inteligenta...as sta de vorba cu el si atat!!Mi-ar face placere, dar doar atat! Nu m-as indragosti de Brad, dar "l-as face o tura" cum spune o prietena de-a mea :))Stau insa si ma intreb daca lor le pasa de parerea mea :)) "PROBABIL" ca nu hahaha!!Dar am si eu dreptul sa ma exprim, nu-i asa? Ia sa vedem...unul inteligent si sexy...Jeremy Irons! De asta m-as indragosti (si nu e nici el prea tinerel). Hai ca mi-a placut postul asta!!(eu o sa-i spun tot post)

Anonim spunea...

Continua sa fii subiectiva imi place :P

Anonim spunea...

Ti-l lasam tie pe Richard Gere, Miss. Si pe Brad il lasam liber pentru Georgi. Si pentru ca tot veni vorba, la Ralph Fiennes am rivale?

Good girl

Georgi spunea...

Da,da!!! Eu!!Eu!!! ooo, ce aristrocat!!!Ce clasa!!! Ce sofisticat!!!Il vreau si eu!

Georgi spunea...

ah da, si mai imi place Benicio del Toro! Pascal spune ca am niste gusturi taaaare ciudate!!

Coana Zoitzica spunea...

v-as mai lasa un pic sa va certati, dar mi-e ca ma intorc si va gasesc cu mainile in par. daca tot vorbim de tavaleala, desi eu la orgasmul intelectual ma refeream, dar revenind...ce spuneti de Matthew McConaughey?

@joker: nu pot fi decat subiectiva cand este vorba de bagat sau scos din pat ;)

Georgi spunea...

da!!!da!!! il vreau si ^pe ats!! hahahaha

Georgi spunea...

si pe asta am vrut sa spun, dar imi tremurau degetelele pe tastatura!!!Hahaha!!cred ca Gere chiar se simte jignit!! adica toti la mine in pat,numai el nu??? ramane omu' fara incredere de sine!!Haha

Coana Zoitzica spunea...

bine mai...i-ai tu pe toti :)))
nu se simte jignit ca eu nu renunt la nirvana pentru o tavaleala :P

Stelian Muscalu spunea...

si chiar daca ar fi aglomeratie... nu ar fi mare bai oricum se poarta. cred ca esti prima care spune ca nu-i place brad pit ... uneori aveam senzatia ca sunt singurul de pe planeta care-l vad pe individul asta ca pe un taranoi. ei nu ma mai simt atat de singur. in ceea ce-l priveste pe Tom Cruise... hmmm nu stiu ce sa zic. l-ai vazut in ala cu show me the money? cu Cuba Goding jr... a facut un rol extraordinar. insa nu am avut ocazia sa vad vreun reportaj cu si despre el in afara scenei. poate atunci mi-as schimba parerea

Anonim spunea...

@ Little Miss

D-aia nici nu mi-am permis sa te contrazic :))

Georgi spunea...

Nici un barbat nu-l place pe Brad!! Invidiosilor!! O placeti pe Angelina si d'asta aveti un dinte impotriva lui Brad!!haha

Coana Zoitzica spunea...

@omu': nu am scris un articol gen irina margareta nistor, nu la calitatile actoricesti ma refeream ci la aspect. trebuie sa fii cel putin oarba sa nu vezi taranoiul...fara suparare, dar mie asa mi se pare (l-a prins de minune rolul din fight club)

@joker: ar fi fost culmea sa ma contrazici si sa-mi dai indicatii....regizorale :P

@georgi: promit eu ca nu sunt barbat si ca nu-l plac pe bradutz.
sa deschid cutia pandorei....cam ce ar fi de placut la angelica aia????? ;)

Georgi spunea...

ahhhhh!!!m-ai atins!!! Este cea mai sexy, nebuna si mandra ca este nebuna, libera sa fie exact asa cum vrea muschiu ei, si cred foarte buna in pat!! nici ei nu i-as da vant din pat! din partea mea poa' sa vina amandoi. Brangelina silvuple!!! HAHAHA

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: parerea mea este ca e cea mai mediatizata actrita si foloseste mitul libertatii pentru a distrage atentia de la faptul ca este o actrita fara filme. pozeaza in nebuna dar si in mama responsabila, iar alaturarea cu bradutzu... pai nu mai au nevoie de filme nici unu, ca traiesc din banii cu pozele copiilor.