luni, 14 mai 2012

Dincolo de imaginaţie


A venit vremea să scriu şi despre cartea proaspăt scoasă din tiparniţă. Chiar proaspătă nu mai este, că au trecut câteva zile bune de atunci, am făcut şi o mini-lansare între prieteni, dar să spunem că este încă proaspătă.
Nu este o carte economică, aşa cum mulţi au crezut, nu cred că aş fi în stare să scriu atâtea pagini de economie.
Nu este nicio o carte filosofică, aşa cum au crezut alţii şi chiar nu ştiu cum s-au gândit la asta, poate chipul meu angelic ...
Este un roman, o poveste de dragoste, povestită din altă perspectivă. Ştiu, s-au scris multe poveşti, multe romane din multe perspective, dar niciunul/niciuna din perspectiva mea.
De ce o carte? Este un hobby mai vechi, iar faptul că astăzi este sub această formă, se datorează prietenilor care au crezut şi m-au ajutat cu tehnoredactare, corectură, copertă. Nu ştiu dacă o să pot să le mulţumesc vreodată aşa cum merită, poate o să le dedic viitorul roman ...
Nu am să scriu despre edituri, cum poţi să ajungi acolo sau nu, carte e scoasă din banii de buzunar, poate cei mai cu folos cheltuiţi până acum.
Nu am să scriu nici despre promovarea online/offline, nu m-am ocupat de asta încă, am să spun doar că este un vis mai vechi care s-a materializat, iar timpul nu a fost niciodată o problemă.

Cine o doreşte, cine o pofteşte, să mă contacteze pe e-mail şi discutăm detaliile livrării.

Spor la citit!


4 comentarii:

good girl spunea...

"Pentru prima data, eu, omul cifrelor ajung mai devreme la o carte. O carte ce nu a fost descoperita de omul literelor. O carte ce o va primi azi."
asta spuneai aici:
http://locapersiempre.blogspot.com/2009/04/cronica-unei-morti-anuntate.html
si eu am "comentat" aici: http://inaintedeamurivreausaluptpentruviata.blogspot.com/2009/05/good-girls.html
restul e istorie!
Am primit o noua carte, de data aceasta scrisa de tine. O carte vie, despre vieti care se intersecteaza la un moment dat, trairi intense, sentimente contradictorii, iubire, ironie, zambete triste si sfarsitul nesteptat care are ca efect "caderea mandibulei" ;).
Am asteptat ceva vreme finalul acestei carti, dar consider ca a meritat asteptarea. Asteptarea continua si asteptarile sunt mari, pe masura omului din spatele acestei carti.

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: Eu m-am gandit ca nu a citit-o nimeni sau ca e atat de proasta incat ma menajeaza toti. Stim ca omul din spatele cartii este mare, dar sa nu ridicam nivelul asteptarilor la aceeasi dimensiune :)
Multumesc! - prietenii stiu de ce ;)

Anonim spunea...

Am terminat-o si eu si m-ai suprins, de la abordare, la subiect. Sper sa nu te opresti si sa ma surprinzi in continuare.

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: multumesc! ;)