vineri, 6 martie 2009

Mangafaua reloaded

M-am trezit plina de entuziasm, azi fiind baba mea, dar mi-a pierit repede cheful cand am vazut vremea ploioasa. Trebuia sa-mi dau seama ca va fi o zi proasta inca de dimineata, cand am deschis televizorul si mi s-a sculat parul in cap.
Statisticile spun ca in Romania sun 2 milioane de angajati la stat, cam 2,7 milioane de angajati la privat si cam 6 milioane de pensionari. Si cine produce bani in tara asta frate, ca cine consuma mi-e clar????
Acum cateva zile, U.E. spunea ca nu poate sa sustina bancile din blocul de est din uniune, asa cum cereau Ungaria si Bulgaria. Romania, prin vocea prea iubitului conducator, se abtinea, ca el a inteles ca uniunea sustine toate bancile din Europa. Aloooo, sa dea cineva drumu' la apa calda la Cotroceni ca Beculet e surd si sa-l invete naibii cineva engleza p-asta ca merge degeaba la Bruxelles si mai si dezinformeaza.
In toamna, in plina campanie electorala, iese tot Beculet in mass media si spune ca noi, aici pe plaiuri mioritice, nu vom fi afectati de criza. Nicio televiziune, radio sau ziar nu a spus/scris de criza care lovea America de vreo 3 ani. Dupa "castigarea" alegerilor printr-un mare Poc si Prost, vine Mangafaua si da dezmintire, ca o sa vina criza si la noi.
Tot in toamna, nenea zgarci dadea in premierul care nu-i bagase destul limba in ureche ca nu vrea sa mareasca salariile. Mareste-le tu, da din banii tai, dezimformator sef al tarii.
Alooooo, sa-i spuna cineva lu asta, acolo sus, unde canta cucuveaua candva, ca in tara asta nu munceste nimeni, ca se fac si se desfac aliante, in loc sa munceasca cineva. Sa-i mai spuna cineva lu asta ca in plina criza economica numai tampitii maresc taxele si inventeaza noi accize.
Vreau si eu sa stiu cine pana corbului il invata economie p'asta? Cine o face sa se apuce sa-si scrie demisia ACUM.
Sa-i mai spuna cineva lu asta, ca atunci cand iese la brat cu Isarescu, poate sa urle cat il tin rarunchii sa luam credite si sa salvam sistemul bancar din Romania. Alooo, nenea, sunt 450 de mii de someri si altii pe drumul asta. Sa iei tu si familia ta credit.
Ma intreb daca in tara asta au ramas numai tampitii si prostii care il asculta si il cred zeu pe nenea asta? Unde naibii sunt oamenii destepti, cu coloana vertebrala, nu pupincuristii si limbincuristii cu hau intre urechi?
In tara asta, daca ne minte unu si pare caine la stana il alegem cu ochii inchisi, daca spune adevarul il scuipam ca pe o masea stricata.
Sa fiu una dintre acei 19,5 milioane de nenorociti care s-au nascut unde nu trebuie?
Sunt nervoasa ca a trebuit sa stau cateva ore la sectia de politie, doar ca sa-mi reinnoiesc un buletin. De ce platim timbre fiscale si juridice in tara asta, daca actele le fac la autoritatile (in)competente? Cum pana mea isi permite functionarul public, platit din banii mei, sa ma persileze ca nu stiu toate actele si cerintele pentru un nou buletin? In originea ta de nesimtit, eu mi-am luat o zi de concediu ca sa ma plimb cu 7 hartii si sa ma iei tu la misto?
Nesimtirea e de la varf, ca vine ala si se pretinde eminenta cenusie a economiei romane, mai vine si boul cu 2 clase, la fel ca trenu', si se pretinde eminenta cenusie a administratiei publice.
Aloooo, pune mana si munceste si arata respect, ca eu nu te scuip intre ochi cand vii la mine in birou cu intrebari tampite.


P.S. O cunostinta, impegat la CFR, si-a propus sa candideze la presedentie. Valeeeeu mama!!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Maica, da suparata tare ai fost ieri. Si mai era si baba ta. Si da, chiar te-ai nascut (bine suntem mai multi) unde nu trebuia. :D

Anonim spunea...

Daca nu esti nevasta de poltician cu cohones, ca sa vina militianul acasa, sa-ti faca poze, cum s-a intamplat

Coana Zoitzica spunea...

@nina: mai iau foc din cand in cand si rabufnesc. eu si inca 19 milioane ne-am nascut unde nu trebuia :)

@joker: astept postul cu tata. cat despre nevasta si cohones de politician, prefer statutul de acum ;) plus am senzatia ca este un pleonasm cohones de politician :))