marți, 3 martie 2009

Fetita mea

Nu am copil, nu sunt gravida, linistiti-va.
Acum cateva zile, la o discutie cu prietenii despre numele copiiilor, mai toti prietenii mei au copii sau ii asteapta in urmatoarele luni, am fost intrebata cum se va numi fetita mea.
De ce?
Stiu si nu este negociabil cum se va numi baiatul meu. Ok, are si sotul/tatal, un cuvant de spus, dar doar atunci cand o sa-l poarte el 9 luni in burta, altfel nu este negociabil (sunt in stare sa ma ridic din pat si sa merg sa-l declar singura, daca nu sunt sigura :)).
Da. Imi doresc un baietel, care sa nu sufere asa cum suferim noi femeile-nu ma refer la problemele din dragoste.
Dar cum se va numi ea? Intrebarea pusa, m-a lasat cumva fara replica. Nu pot sa folosesc numele de baiat la fetita, nu vreau sa ma urasca toata viata ca mi-am batut joc de ea prin nume.
"Care ea?
Esti ferm convinsa ca nu o sa fie fata?
Da.
Si totusi?"
Cam asa a fost discutia.
Nu m-am gandit si refuz sa ma gandesc foarte serios la aceasta varianta, dar am ascultat 2 melodii astazi si cred ca acesta este... numele ei.




Amandoua.

P.S. E prea multa muzica spaniola pentru voi? Mai diversificam un pic, sa nu ne plictisim.

18 comentarii:

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Te rog eu, nu-i spune copilului Ana Maria!!! O sa iasa cantand: "...si mi-e doooooor de oooooochii taaaaai..."
Nu mai bine faci tu un baiat?

Anonim spunea...

Da, prea multa spaniola..propun sa treci pe portugheza...Moonspell-Opium . Sa nu ma injuri daca ai curiozitatea sa asculti :P

Coana Zoitzica spunea...

@good girls: mujer, ti se pare ca il fac diseara?? in principiu discutam de nume si nu o sa iasa cantand asta ca o bate ma-sa :)))

@joker: hahaha, am fost la concert la ei anu trecut. in contrapartida asculta heroes del silencio-decadencia

Georgi spunea...

Este amazing!Si eu eram sigura ca o sa am un baiat (toate "testele" cu verigheta deasupra capului si desupra pozei de la ecograf aratau ca o sa am baiat; mama a visat cu cateva zile inainte sa o anunt -cand nici eu nu stiam-ca a venit bunica la ea cu un baietel bebe in brate). Cand l-am cunoscut pe Pascal, i-am promis ca am sa-i dau un baiat (ne cunosteam de 2 zile!!).Dar, bineinteles, trebuie sa iei in consideratie si posibilitatea ca te inseli(niciodata nu avem destula incredere in intuitia noastra!), si pt baiat stiam din primul moment in care am vorbit cu Pascal despre el (a doua zi de cand ne-am cunoscut) ca il va chema Luca Nathan (a se citi natan):), pe cand pt o fata...ne-am chinuit o luna sa ajungem la o concluzie cu numele, a fost imposibil!!!Ca sa se linisteasca spiritele, am decis sa asteptam pana cand ne va spune ecograful daca e fata sau baiat, sa nu ne mai risipim energia de pomana. In a treia luna, cu o seara inainte de ecograf, l-am rugat pe Luca sa-i arate lui mami clar ce este, sa nu stea prea ghem facut in burtica.Intr-adevar, a stat cu pulpele desfacute, si avem si poza cu "pisteflucele"!Ma rog, ideea este ca poate este premonitoriu ca stii numele de baiat, si nu de fata. Si eu am vrut baiat, tot ca sa nu sufere...Dar daca ar fi fost fata...cred ca as fi numit-o Kira (de la Chira Chiralina, o carte care mi-a placut enorm!)

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: prietenii imi spun ca eu nu pot sa fiu decat mama de baiat. asa sper si eu :)) si am inceput sa nu mai spun numele lui, ca se pare ca altele persoane sunt in pana de inspiratie si fura numele, si chia rnu vreau sa ies cu prietenele si copiii si sa tipam acelasi nume :))))

Dili spunea...

Miss wow, si eu vroiam sa-i spun asa celei de-a doua fetite desi nimanui nu-i placea (:-)), doar ca a fost baiat. La primul copil aveam doar numele de baiat pregatit, eram sigura, aveam intuitia ca e baiat. Aiurea, cand ne-am trezit ca e fata chiar am fost intr-un impas cu numele. Asa ca eu nu mai cred in asta, dar exista 50% sanse.

Coana Zoitzica spunea...

@dili: pai dupa cum vezi nu toata lumea este incantata, dar e parerea mea si raman la ea. eu sper sa am un baiait sincer :))

asdfgh spunea...

Eu vreau o fata si asta chiar nu e negociabil. Nu vreau baiat, am un frate mai mic, mi-a fost deajuns. Pe fata o sa o cheme Natalia, ca pe bunica mea care e sus la ingeri. Dar daca doamne fereste iese baiat, back-ul e setat, o sa il cheme Aris. Macar daca am baiat, sa fie zeu, la naiba :))

asdfgh spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

@Little Miss

Ma inclin!! :))

Coana Zoitzica spunea...

@rox: te inteleg la partea cu ne-negociabil, asa este si la mine cu baietelul Radu. culmea este ca uneori asociem numele pe care dorim sa le dam cu persoane cunoscute in timpul vietii. tu nu patesti asta?

@joker: mi se pare mie sau tu te dai la ana maria? sa inteleg ca ti-au placut cei de la heroes? ;)

Anonim spunea...

Instinctul de mama e sfant. Din gimnaziu am hotarat numele fetitei mele. STIAM ca o sa am fata. Mi-am dorit fata. Toata sarcina am SIMTIT ca o sa fie fata. Si asa a iesit.

LMS iti doresc un baietel minunat care sa-ti umple viata asa cum nimeni nu o poate face. E minunat sa fii parinte.

Coana Zoitzica spunea...

@april: sunt sigura ca ai o fetita asa cum ti-ai dorit. multumesc mult pentru incurajari, am sa anunt cand vine baietelul, fii sigura.

Anonim spunea...

mama...pai e asa mult de atunci ca nu mai tin minte...o sa ma gandesc...

radularescu spunea...

de ce radu? imi place.

Coana Zoitzica spunea...

@radu: pentru ca ...

Anonim spunea...

eu nu ma bag la nume :-). Mi-a placut prea mult Passion Vega , asa ca iti multumesc pentru ca m-ai ajutat sa o descopar :)

Coana Zoitzica spunea...

@nedeia: ma bucur ca ti-a placut. o sa mai strecor cateva muzichii de genul acesta, printre altele care imi plac foarte mult.