luni, 16 martie 2009

Concluziile unui week-end tulbure

Am zis tulbure?
Poate trebuia sa spun agitat. Nu.
Trebuia sa spun minunat.



Am primit ce am cerut, adica o seara cu prietenii si nu o masina sau o excursie sau un concert.
Am primit si un ceas, mult mai frumos decat Tissot-ul visat.
Dar revin la concluzii.

Cand sunt vesela, nu ma ametesc, oricat de mult as combina paharele. Concluzia: nu incercati sa ma imbatati cand ma simt bine, ca nu reusiti. O sa va alegi doar cu o mare gaura in buget.

Becherovka e o bautura si nu o balerina. Concluzia: mai incercati si altceva pe langa renumitul spritz romanesc.

Mamele proaspete, din lipsa de activitate, vorbesc numai despre progeniturile lor. Am vrut sa fac pariu ca nu voi deveni o morisca stricata cu vorbe numai despre fiul meu, dar cum partenera de pariu nu-si onoreaza niciodata pariurile, am renuntat. Am facut in schimb o promisiune, si cum am prostul obicei sa-mi tin promisiunile se va intampla, ca nu-mi voi teroriza prietenii cu discutii de genul: cate grame s-a ingrasat copilul, cate ore doarme pe noapte, cat de tare sau moale este "pupu" si altele la fel. Concluzia: daca nu mai ai alte subiecte de discutat, ramai fara prietenii care s-au saturat sa tot auda povesti despre copilul tau si rahatul lui.

Frumusetea unei femei este zdrobitoare in ochii unui barbat, care nu va fi atent la ceea ce iese pe gura femeii respective. Ea se va simti astfel datoare sa spuna numai imbecilitati pentru a atrage atentia femeilor. In ochii unei femei mature, comportamentul infantil si batutul des din gene a femeii frumoase nu au putere de convingere sau iertare. Concluzia: daca nu ai nimic bun de spus, dar ai ochii frumosi, taci naibii din gura cand esti printre femei.

Intotdeauna ii vom accepta pe iubitii si pe sotii prietenelor noastre pentru ca sunt iubitii si sotii prietenelor noastre. De aici si pana la a devenii intimi in vocabular dragii mei iubiti si sotii ai prietenelor noastre, este cale lunga. Concluzia: nu face abuz de prietenia dintre doua femei pentru a te da la prietena sotiei, caci te poti alege cu capul spart ... de doua ori.

Oamenii maturi ar trebui sa emane si sa impuna respect. Daca nu o pot face prin atitudine si personalitate, pot castiga respectul prin fapte sau vorbe. Este adevarat ca, daca printre urechile lor bate vantul, iar unicul neuron le este imbibat in alcool, nu pot intelege lucrurile astea si devin penibili. Concluzia: daca nu poti castiga respectul unui copil de 14 ani, nu esti decat un papagal in ochii celorlalti.

Bautura ii arata pe oamenii asa cum sunt ei de fapt, ii relaxeaza si ii face mai urati sau mai frumosi. In principiu cei urati raman urati, cei frumosi raman frumosi. Concluzia: daca esti urat, degeaba bei ... nu vei deveni frumos ci hidos.

Barbati spun despre femei ca barfesc, ei doar participa prin prezenta la discutie. Concluzia: si barbatii barfesc dar ei spun ca discuta.

Concluzia: inca un week-end perfect alaturi de prieteni.

19 comentarii:

Dili spunea...

Esti o fericita, m-ai pus un pic si pe ganduri, misto concluzii... A fost cumva ziua ta? :-) A, si-mi place bretonul hihihi

Anonim spunea...

AAaaaa of fi fost ziua matale??...hmm..! Daca , da, atunci Happy birthdaay to you, Happy birthdaay to you, Happy birthdaay...dear Little Miss Sunset..Happy birthdaay to you! TA-DAM

Dili spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dili spunea...

Ca peste zisesi ca esti, so... LA MULTI AAAAAAAANI, SA FII IUBITA SI NOROCOASA SI INTELEAPTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Georgi spunea...

HAHAHA, intai fa copilul, si pe urma vedem daca vorbesti despre rahatul lui sau nu, despre cate grame a luat...ca asa cum spui tu acum, ca NICIODATA nu o sa-ti plictisesti prietenii cu astferl de discutii, tot asa ma juram si eu acum vreo 10 ani!

Anonim spunea...

La multi ani!
Sa fii iubita!
Buna zama aia cu nume de balerina? Sau e bautura d-aia de fitze?
Are dreptate Georgi! Toate ca toate, dar bretonul e genial!
:)

Good girl

Anonim spunea...

Iei m-am gandit "My day" o insemna ca e ziua ei? Azi zic " Sit, a fost ziua ei" Coana iti zic oficial "la multi ani!" Dupa cum vezi cititorii tai sunt cam grei de cap (aici vorbesc strict de mine) si nu inteleg chestiile subtile, decat dupa doua trei fise. Mda... ai inteles matale.

Coana Zoitzica spunea...

@all: fuse ziua mea si cam asa aratam toti la sfarsit, cu bretonul in ochi, privind printre sticlele de balerine si cu tigarea arzand in coltul gurii. va multumesc mult, dar sa o luam in ordine:

-dili: sunt fericita, desi nu am bretonul chiar asa acum. cu ce te-am pus pe ganduri? sunt peste, cel mai peste dintre pesti :))

-joker: mersi, mersi...ai voce nu gluma musiu ;)

-georgi: eu vorbesc de copii prietenelor de cate ori sunt cu o alta prietena cu copil si mi se pare normal sa vorbeasca de copii, dar cand mergi la petreceri mai tre sa schimbi subiectul ca dopo te intrebi de ce nu te mai invita lumea la party. plus, dupa ce vorbesc numai despre copil se plang ca s-au saturat.... a cui e vina? eu cred ca daca stai cu ochii numai in rahat si te gandesti numai la el, cam de aia ai parte ;)

-good girl: multumim, multumim. buna zama, ca toate bauturile de la cehi, dar mai ales vodca aia cu canabis ;)

-nina: mersi mult. cititorii mei tind sa cred ca sunt si prietenii mei (vorbesc strict de tine ;)) eu din meandrele abstractului si tu din meandrele concretului?!!

astept si concluziile voastre dupa o astfel de zi.

Dili spunea...

Miss, sa ai parte de cat mai multe zile din astea. Pai pe ganduri m-ai pus cu multe, dar concluzia generalizatoare e ca ce-ti faci cu mana ta ciocan in cap se cheama, sau daca tu nu te-ajuti nu te astepta sa te-ajute altcineva. Hai bafta la copchii si la urmat planul ala :-P!!!

Anonim spunea...

@Little Miss Sunset

Zii merci ca nu am urlat ca vreo vreo bere ca iti dai seama ce declansam :))

Coana Zoitzica spunea...

@dili: sper sa nu te pun doar pe ganduri si atat ci sa si faci ceva. gata, ma apuc de copchii...imi cumpar plastilina ;)

@joker: dau bere ca nu-i bai, ma gandesc la varianta cu transmitere on-line ;)

Anonim spunea...

@ Little Miss

Nu ca e contagioasa...cine stie mai scapi si pe alaturi.:))

Dili spunea...

Miss crezui ca-ti iei xerox

radularescu spunea...

la multi ani. este bine cand ai prieteni.
multumesc din nou.

Coana Zoitzica spunea...

@joker: hai ca poate mai vor si altii sa bea bere..las sa scape si la ei o picatura :-)

@dili: tre sa vorbim cu nina de un xerox, daca il da la oferta renunt la plastilina ;)

@radu: mersi. dar pentru ce imi tot multumesti?

Dili spunea...

Donez multifunctionala, daca vrei iti dau eu maimutele la scanat ;-P

Stelian Muscalu spunea...

hei la multi ani... nu am inteles daca a fost ziua ta dar te-ai comportat ca si cum ar fi fost. si chiar daca nu a fost o urare de bine nu strica niciodata :-)

Coana Zoitzica spunea...

@dili: tine maimutele acolo, gasesc eu sa scanez ceva ;)

@stelian: mersi mult. a fost asa cum am sperat... o zi ca oricare alta, cand gadea se baga in seama ;)

Anonim spunea...

aoleuuu nu-mi aminti de gadea caci mi-a devenit tare antipatic de cand imi calca in picioare reportajele