joi, 5 martie 2009

O leapsa Muzicala

Domne, e primavara si cu ghioceii au inflorit si "leapsele". Tocmai am luat una de la Dili si o pasez mai departe catre Rox si Joker.
Se pare ca trebuie sa pun melodia de suflet a mea si a mandrului meu, dar cum eu sunt intr-o perioada de tranzitie, am primit derogare si pot sa raspund.





Ambele melodii, pe prima pentru ca m-a surprins placut cand l-am auzit cantand, fara sa greseasca versurile.
A doua pentru ca ...eram imbracata in rosu si nu a uitat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

mama...pai e asa mult de atunci ca nu mai tin minte...o sa ma gandesc...
De fapt aici trebuia comentat :))

Dili spunea...

Frumos mai Miss. Pai asa muzician lasasi tu sa plece...

Coana Zoitzica spunea...

@ joker: nu vorbeam de iubirea vietii, ci de prezent, doar eu am avut derogare ;)

@dili: pai daca nu plecam, mai vorbeam azi despre el?

Stelian Muscalu spunea...

hmmm...superbe