joi, 26 martie 2009

Leapsa- meet the fockers

Am primit o leapsa de la Joker pe care trebuie sa o onorez.

Se face ca trebuie sa povestesc intalnirea cu parinti lui, dar cum momentan nu exista titular pe postul de "EL", am sa raspund cu cea mai haioasa dintre "intalnirile" cu parintii (nu sariti cu concluziile, ca nu au fost multe).

Totul s-a intamplat de ziua mea, in urma cu ceva timp, cand el a acceptat sa fac petrecere in "garsoniera lui". Ne-am apucat noi sa aranjam spatiul si, cand eram in toiul pregatirilor, suna telefonul fix.
Raspunde.
Vorbeste putin si ma cheama la telefon.
Eu, plina de nervi ca sunt intrerupta din activitatile mele, iau receptorul si spun un "Da" plin de "entuziasm".
"-Buna seara draga mea"- vine raspunsul foarte calm.
-Ce ma iei cu buna seara, doar stii ca am treaba?- eu tot plina de nervi.
-Voiam sa-ti urez "La multi ani" si tot ce-ti doresti tu- la fel de calma persoana de sex feminin de la capatul firului.
-Si nu puteai sa-mi spui cand vii aici?- eu sa ma calmez, nici vorba. El, pe langa mine, facea 13-14 de pe un picioar pe altul.
-Dar nu vin acolo draga mea- la fel de calma.
-Ce ma tot draga mea (urasc cand mi se spune "draga mea"-am senzatia ca urmeaza ceva rau)? Ai innebunit? Iti arde de glume? Hai ca ne vedem diseara ca nu am chef de mistourile tale- si dau sa inchid telefonul.
-Sunt mama lui L (adica mama lui "el" de atunci) -se prezinta ea. Te rog sa ma ierti ca te-am deranjat-imi spune femeia, intr-un calm aproape enervant."

Mie imi cade fata, el moare de ras langa mine ca ma vede cum ma schimb la fata, urmeaza scuzele de rigoare si inchisul politicos de telefon. Vocea ii semana foarte bine cu a unei prietene invitata la petrecere.
Este de prisos sa spun ca nu am intalnit-o niciodata pe femeia aceea calma, fata in fata.
Sa fii fost oare din vina mea? Sincer, nu cred ca ii dadeam o palma in loc de "Buna ziua", dar nici sa o privesc in ochi, dupa cat de nesimtita am fost, nu as fi reusit.

Nimeni nu scapa, asa ca o dau mai departe la Rox (sigur are ceva picant sa spuna), la Sunshine (pentru ca stiu ca ii plac jocurile astea) si, bineinteles, lui Grettel (mai are cateva luate, dar nu are chef sa scrie ... poate, poate).

4 comentarii:

Georgi spunea...

ouch!!! this one must huuuuurt!!!

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: atunci poate, putin pe el si pe ea ;). acum imi amitesc si ma amuz. femeia aceea chiar era calmul in persoana.

Anonim spunea...

numai tu puteai sa faci asa ceva.
C

Coana Zoitzica spunea...

@C: zici tu? si asta nu ar fii nimic, mai sunt si altele, dar in numarul urmator :P