joi, 26 martie 2009

I love milka



M-am gandit si m-am tot razgandit ce fac cand m-o lovi criza. Apai nu sunt a mai fericita din parcare sa treaca pe langa mine si sa raman precum vitelul la poarta si sa ma intreb "Fuse criza, ca eu nu m-am prins?"
Cum toate cuvintele la noi, la "fabrica de impachetat fum", cand vine vorba de criza, incep cu "re" (in general restructurare), o sa fac si eu o reorganizare si reorientare privind cariera.

La intrebarea aceea, oarecum stupida, unde te vezi peste 5 ani, ei bine raspunsul meu este:
-Cu putin noroc, cu bijuteriile coroanei inca in posesie!
-Cu putin ghinion, la taraba din piata sa le vand pe toate!

La naiba, ce educatie proasta mi-au dat parinti, ca nu prea am haur p'acolo ...altfel deveneam si eu o ...pitzipoanca.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Pai eu zic sa fii inteprinzatoare si sa le vinzi deja.Macar p-alea care nu au valoare sentmentala, ca pe timp de criza o sa mai iei pe ele 3 oua , o ceapa si o buca' de salam pt o omleta

Coana Zoitzica spunea...

@joker: pai toate au valoare sentimentala, asa ca ... oricum mi se pare un schimb echitabil un lant pe un salam ;)

Anonim spunea...

acolo e un sertar de ceasuri sau nu vad bine? ai o problema cu timpul?

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: vezi bine sertarul cu ceasuri. nu am o problema cu timpul ci cu bijuteria numita ceas :P

Anonim spunea...

deci ceasul este o bijuterie pentru tine. dar nu sunt prea multe? ;)

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: nu prea, mai au loc cateva acolo. sa vezi cand le pun pe toate pe mana ;)

Anonim spunea...

fabrica de impachetat fum, acolo lucrezi? hai ca ma ras. tare nebuna esti.
C

Coana Zoitzica spunea...

@C: mda, uneori mai facem si conserve de praf, dar in general ne limitam la fum. apropo, la voi cum merge distributia de aer? ;)