luni, 18 mai 2009

Magura din mijlocul naturii

Nu-mi ajunge soseaua in ultima vreme, fapt mai mult decat evident si pe blog si in afara lui. Vreau concediu, urlu in gura mare ca vreau concediu, nu ca asta ar fi problema, ca nu se gasesc 5 zile, puse cap la cap, sa esuez undeva unde sa ma simt bine.
Dupa mine, cel putin acum, concediul inseamna plimbat, vizitat, pozat, aflat, vazut, placut, asta in cazul in care ma rezum la 5 zile. Daca am norocul de mai multe zile, accept si o mica, foarte mica, perioada de zacut la soare pe o plaja.
Cum nu am stabilit o destinatie de concediu, idei multe, bani putini, locuri nesigure (nu ma refer la gripa), oameni indecisi, am inceput sa strabat Romania. Cate un week-end nu foarte departe, dar relaxant si, in acelasi timp, surprinzator. De ce? Avem o tara minunata, doar ca nu o vedem noi de poporul cam ciudat ce-o locuieste.


Magura, la 36 de km de Buzau, aproape de Vulcanii Noroiosi. Un loc minunat, in mijlocul drumului, dar totodata linistit, mancare ieftina si buna, si posibilitati de vizitat in jur.


Puteti locui intr-una din aceste casute, inconjurati de liniste si pace. Cazare nu e la fel ca pe Valea Prahovei, e mai ieftina si mai buna.
Astept parerile voastre dupa ce vizitati zona. Am sa revin cu poze de la tabara de sculptura.

18 comentarii:

Anonim spunea...

Hehe...si eu am tot apucaturi d-astea..mai rau..plecat dimineata, intors seara, nu mai mult de 200 km. Decat Bucuresti mai bine un sandwich mancat pe sant la munte

LMS spunea...

@joker: e superba zona, cu tabara de sculptura, manastirea, vulcanii. se incadreaza in cei 200-one way :))
stai linistit ca si la mine la fel, ca n-am spart nicio banca si nici pe tata nu-l cheama isarescu...:))) astept idei pt w-e scurt, pe o raza de 200 :))

asdfgh spunea...

http://www.cabanacumpana.ro/

Anonim spunea...

eu vineri dau o tura pana acasa in Maramures. Si mi-am propus o tura pe munte. Plus niste vizite pe Iza si Mara. Le recomand!

Arata bine ce ai pozat tu!

LMS spunea...

@rox: nu stiu daca "regele soselelor" (adica tiriplicul meu de masina) face fata unui asemenea drum. stiu cabana, e superba, pacat ca in w-e se transforma intr-un haos.

@jock: ceva de w-e nu ai sa ne recomanzi? ca pan-acolo facem toata ziua pe drum, si noaptea dormim cu siguranta :)))

Good girl spunea...

Mangalia cum iti suna?

Stelian Muscalu spunea...

zona arata minunat. imi amintesc ca am fost la vulcanii noroiosi acum vreo 20 si ceva de ani (mamaaaaaaa ce batran sunt). si uite ce idee buna. cred ca am sa trag o fuga in we viitor pe acolo.

LMS spunea...

@ bad girls: imi suna a transpiratie marca "gabi cotabita", inghesuiala de prosti la fotografiat cu presedintele, a voci pitigaiate pe o scena improvizata, a porumb copt, a baclavale si braga, a baie din zori si pana-n seara, a hamsii cu mamaliga si musdei, a bere rece si merdenele.
tie cum iti suna?

LMS spunea...

@un om: e minunta intr-adevar zona, si ca sa te fac sa mergi acolo, am sa revin cu mai multe poze. auzi la el ce batran e....acum 20 de ani si eu imi amintesc ca am fost la herculane, dar nu mi se pare ca-s batrana, ci coapta :)))

Stelian Muscalu spunea...

:-)) ei da uite un mod de abordare ... suculent. nu? toate fructele coapte sunt suculente... la asta ma gandeam :-)

LMS spunea...

@un om: depinde doar de perspectiva :)) nici nu indrazneam sa ma gandesc la altceva decat la ce te gandeai si tu ;)
raman la parerea ca suntem pe atat de batrani pe cat ne simtim ...indiferent de catel, purcel si alte obligatii :)))

Georgi spunea...

E superba zona,am fost acolo cand eram copil, cu ai mei, si ne-am cazat la manastire. apoi,imediat dupa bac, asta a fost primul loc in care am mers, cu prietenii!! super misto zonan,super manastirea,super sculpturile, super vulcanii!! duceti-va sa vizitati ca se merita, nu o sa va para rau!!

Stelian Muscalu spunea...

hmmm, recunosc ca inima-mi e tanara iar mintea de-a dreptul infantila... uneori

Good girl spunea...

Mie imi suna a strazi linistite si curate, a turci care stau la porti solemni si privesc de sus nebunia "sezonistilor", cum le spun ei.
Imi suna a suberek mancat pe bordura in fata patiseriei, a zambet de turcoaica frumoasa.
Imi mai suna a golf si a dig, a far parasit, a liniste...
Dar poate tu nu ai cunoscut Mangalia asa cum o cunosc eu...

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: noroc ca vii tu si ne spui unde sa mergem. poti sa ne recomanzi ceva pe meleagurile tale? :))

@un om: si la noi la fel, mai bine un suflet tanar intr-un corp batran decat invers ;)

@bad girl: suna a prea multe mujer. mai inchide radioul ca te tapesi de creieri. eu mai slabut cu turcii, dar daca spui ca-i de bine ma bag si eu o data :)))))

Anonim spunea...

@LMS...uite ca eu buzoianca fiind a trebuit sa intru la tine pe blog ca sa-mi aduc aminte de zona aia si cum trebuie ea revazuta cat de curand. Shame on me!!
Pe vremuri, era bun de un weekend cu stat la soare si citit o carte la sarata monteoru, insa s-a dus dracului totul pe acolo, inclusiv conacul care a fost revendicat...

Coana Zoitzica spunea...

@impropriu: shame on you ca nu ne spui si noua ce putem vizita prin partile acelea :P
la sarata nu am fost, dar parca suna bine sa stai intinsa pe iarba si sa citesti o carte :))

Anonim spunea...

@LMS...ca plus piscina cu apa sarata, plus diverse bai pentru cei reumatici ca mine :D
iaca
http://www.monteoruspa.ro

nu arata asa bine ca in poze si nici n-au de toate cele cate se lauda...but then again s-or fi modernizat in ultimii 5 ani de cand n-am mai fost eu...