joi, 7 mai 2009

Esti patriot?

Sunt 53% român.
Testul zice aşa:

Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 - 70 de puncte)

Fă şi tu testul aici.



Sunt curioasa ce punctaj face Vadim la testul asta.

7 comentarii:

Anonim spunea...

ieczact asa sunt si eu...aproape patrioata pana la suma potrivita :)

Coana Zoitzica spunea...

bine ai revenit. nu asa suntem noi toti???? unde ar mai fi farmecul sa fim patrioti gratis? :)))

Anonim spunea...

Cica mi-e rusine ca-s roman. Nu-mi este , da' mi-e rusine cu multi dintre romani

Coana Zoitzica spunea...

@joker: hahaha. la mine a iesit ca-mi place spaga si mie-mi cade mana din cot daca dau spaga :)))

Anonim spunea...

bine ca v-am mai gasit :)

Good girl spunea...

Cica sunt 59% roman. Mult! Prea mult! :D

Coana Zoitzica spunea...

@impropriu: pai doar nu credeai ca dam bir cu fugitii :)

@good girl: chiar mult mai mult decat mine :D