marți, 19 mai 2009

M-am saturat

Ce poate fi atat de greu de inteles cand spun ca m-am saturat?
Am inceput sa visez la concediu, plimbari si relaxare, dar bate un crivat prin buzunarele mele mai ceva ca-n Siberia. Stiu, ploaia vine de la rusi, dar criza tot de la ei? Se pare ca vine de la americani criza, ca ei sunt maestri in inginerii financiare, deci asa cum spunea Chirila "americani-s de vina, f***-i in gura sa-i f**".
E plin de concursuri prin blogosfera, prin ziare, pe sticla, dar mai ales la loto. Vrem bani si obiecte castiga usor, ca ne e lene sa punem c*r* la munca si stam sa cersim pe ici pe colo. Cand dr**u o sa-nvatam si noi sa muncim si sa nu mai stam cu mana-ntinsa? Cand dr**u o sa ne vedem paiul din nas si nu o sa-i mai aratam cu degetul p-aia de cersesc prin Italia si Spania? A, ma scuzati, daca cersesim la noi acasa, nu se cheama cersit, dar cum se cheama? Hai sictir!
S-a facut o fixatie pe o localitate din Croatia. Atat de idioti suntem ca nu am stiut de ea pana acum, iar acum radem precum muta la p*** cand se pronunta numele localitatii. Adica pana ieri o luam cu furculita pe ea, localitatea, iar acum, ca stie toata lumea, ne exprimam cu gura plina.
Vin alegerile si m-am saturat sa-mi exprim votul si optiunea si sa ne dea unii m*** cate 4-5 ani. Adica o tara intreaga nu poate sa ia m*** decat daca merge sa voteze? Si restul de nu voteaza, aia nu participa la orgia nationala, imbracata in straie electorale?
Cand e vorba sa dam bani la buget, sarim ca arsi de c**. Cand e vorba sa strangem bani la buget, ne loveste asa o pudoare si nu acceptam sa legalizam prostitutia.
Hai sictir, adica ce, daca e legala o sa mearga mai multi la c**ve? Si daca nu-i legala, nu tot atatia merg la c**ve? A, ma scuzati, normal ca nu poate fi legala, ca ar trebui sa dea bon fiscal si uite asa gaseste nevasta dovada ca esti prost si semnalizezi.
Ca vrem sa facem c*c*** roz si sa si straluceasca, e evident la paradele gay. La noi parada nu e de gay, e de cel mai mare prost gust intalnit vreodata, adica 3 zmintiti se-mbraca-n rochie si spun ca sunt gay. Auzi, Gogule, daca pretinzi ca vrei sa fii bagat/a in seama, lasa naibii rochia si pantofii acasa, si afiseaza-te normal si atunci poate o sa fii acceptat/a, ca de glume proaste suntem satui. Poate asa nu o sa mai ai in carca gasca de calugari si calugarite de se dau usi de biserica, dar numai Al de sus stie ce e-n sufletul lor.
M-am saturat de natia asta de c**ve, prefacuti, pupincuristi si laudarosi. Cum apare unu mai destept, cum ii f***m una intre ochi, sa bage capul la loc. Cum apare un tigan borat si cu tupeu, cum ne aplecam sa-l ventilam dorsal.
Mi se pare mie sau te-a cam zgariat la ochi ce-am scris pana acum? Hai lasa pudismul acesta invechit si recunoaste ca si tu iti mai bagi si-ti mai scoti cate una si tu te uiti la Vacanta Mare si tu asculti manele si tu scuipi seminte si tu pupi cate un c** pe zi si tu ai gura plina cand vorbesti despre localitatea din Croatia.
Hai, recunoaste ca si tu te-ai saturat.

14 comentarii:

Anonim spunea...

dar ce te-a suparat asa tare? mi-a fost greu sa inlocuiesc *** cu litere :)

Stelian Muscalu spunea...

uhhh... mi-a mers la suflet scriitura asta. mai ales dupa o zi cum a fost cea de azi. citindu-te nu ma mai simt singur :-))

Anonim spunea...

Da domne...asa e...ffff tare. Nu pot sa ma abtin sa-mi imaginez.....pe cine cerzi??!...pe muta :))) razand la pula ( nah ca nu-s pudic). Esti cu capu'!!...d-aia trec eu mereu pe la tine....pe blog.
Respect sis!

Good girl spunea...

Nu da tanti ca sunt si eu mic si operat!
Da' ce ti-au facut muica de te-au scos asa din minti?

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: banuiesc ca ai reusit pana la urma...sau trebuie sa-ti fac traducere? ;)

@un om: din pacate, nu esti singur, dar azi chiar simteam nevoia sa ... spun lucrurilor pe nume ;)

@joker: imi cer scuze daca am lasat impresia ca am toate tigelele pe casa. imi lipsesc cateva randuri si nu ma jenez sa recunosc.
Same bro! ;)

@bad girl: uan alta, nu dau in cei din jur. sa inteleg ca te-au zgariat la ochi stelutele? :))

Dili spunea...

hehehe, mai fac si eu bulbuci din astia din cand in cand, da' pe tine te-a fiert careva de-a binelea! si-acum partea a doua.... ce facem cand ne saturam??!

Coana Zoitzica spunea...

@dili: primul pas e sa ma descarc, urmatorul si foarte aproape, sa-mi fac bocceluta si s-o iau incotro vaz cu ochii :) iti amintesti imaginile aceleasi cu comunitati intregi, pe drumuri, cu carute, catei, purcei? ...cam asa o sa fie la noi la granite, in curand. ma tem ca o sa vedem maginile astea si catre moldova :(

Dili spunea...

eu tot mai sper, da' mai vorbim cand probabil o trebui sa-mi schimb serviciul pe la primavara. Daca ajungem insa sa preferam Moldova... nu mai avem scapare.

asdfgh spunea...

Emigram in Republica Dominicana? Hai ca si eu sunt in spumele marii negre, egee, adriatice si care dracu mari mai sunt pe ici pe colo. Respect!

Coana Zoitzica spunea...

@dili: pana la primavara mai este si poate nu trebuie sa-l schimbi. dar daca se ajunge acolo, vezi sa ai niste valize mai mari, sa iei jucariile copiilor :))

@rox: era vorba de emigrare, nu de concediu :))) dar nu e o idee rea ;)

Tree spunea...

Cred ca cel mai bine e in botswana ca moneda lor nationala suna la fel ca statiunea din croatia. macar stii o treaba acolo :) Cat despre societate.... 2012 incepe sa-mi para din ce in ce mai real si plin de speranta ca poate mai scapa planeta de femei in V de boi de tauri sau de alte rase mai mult sau mai putin colorate in limbaj, gandire si comportament.

LMS spunea...

@tree: ai renascut? din ce in ce mai multi spera la 2012 si mi-as dori sa fie asa cum spui.
mi-as dori sa nu fiu nevoita sa mai raspund la insulta cu insulta, dar mai e putin pana acolo. nu-mi spune ca trebuie sa intorc si celalalt obraz, ca m-am saturat sa tot iau palme pe stanga si dreapta :))

Tree spunea...

Nu am renascut, dar nici nu am zis ca nu mai intru sa mai citesc ce se scrie pe aici prin bloguri. imi place ca sunteti constanti in idei. Ma intreb, oare cat mai rezistam pe aceasta mica baricada?

LMS spunea...

@tree: probabil mult, in "nebunia" noastra. probabil puitn, caci zilnic se aduna tot mai multi :(