joi, 7 mai 2009

Ai ras macar o data azi?

Azi sunt plina de intrebari, parese, caci este al doilea post cu titlul sub forma de intrebare.

De fapt, astazi este o zi frumoasa, in ciuda ploii de afara si a vantului de-ti radica poalele-n cap.
Am inceput ziua cum nu se poate mai bine, printr-un divort. Da. Azi, dupa atata amar de timp, am hotarat sa spun lucrurilor pe nume, sa las comoditatea pentru altii, sa-mi iau destinul in maini si sa infrunt viata cu pieptul gol (ma rog, nu chiar gol ca nu ajungeam mai departe de coltul blocului, trust me), sa lupt cu necunoscutul, sa parasesc (devine un obicei faza cu parasitul). Azi, am lasat masina acasa.

M-am suit in metroul aglomerat si am inceput sa privesc in jur. Am fost singura nebuna care radea la ora aceea. Imi lipseau mp3, ziarul, cartea, castile la telefon si psp. Clar veneam de pe alta planeta pentru cei din jur, dar m-a frapat cat de tristi, solitari, reci, inversunati, cranceni, fazi, globalizati erau toti cei din jur. Nu cred ca ar fi observat nimeni daca vecinul plangea sau murea langa el. Cat de mila mi-a fost de ei. Dead man walking.
Am reusit sa rezolv in scurt timp probleme pe care le aveam in centru (motiv pentru care am parasit masina) si m-am bucurat de caldura diminetii si de linistea orasului. Linistea de pe trotuar, ca pe carosabil era adevarata manifestatie.
Am servit micul dejun in mijlocul orasului, apoi m-am plimbat agale pe bulevard, admirand centrul vechi. Avem un oras minunat, doar ca suntem cu ochii in ziare/carti sau cu castile-n urechi, ori cu nasu'n telefon.
Nu am mai vazut de mult orasul acesta dimineata, cand trotuarele sunt curate, goale de toti necioplitii care te lovesc si nu spun pardon, cu soarele ivinduse in spatele unei cladiri vechi si pline de istorii nespuse, cu floraresele ce uda asfaltul, cu vanzatorul de ziare ambulant, cu terasele inconjurate de arbusti pitici. Cat de frumos poate fi Bucurestiul, vazut asa, in liniste, fara sa ma grabesc sa ajung la destinatie, o mica Praga.
Toata ziua a fost in nota aceasta de buna dispozitie, am lasat comentarii pe alte bloguri la fel si am fost mustruluita. Daca am reusit sa aduc macar un zambet pe fata cuiva azi, ma declar fericita.

De ce oare am devenit atat de singuri si de tristi?

22 de comentarii:

Georgi spunea...

eeeee...mustruluita!!! cine te mustruluieste?!! Pai ce, numai tu sa carcoteshti?!! HAHAHA

Anonim spunea...

pentru ca am fost rapusi...

Good girl spunea...

Eu rad mereu, chiar daca ma jelesc, pana la urma gasesc eu ceva si tot rad. Rasul ucide frica. Important e sa nu lasi spaimele sa ti se catere in spinare. Daca trece macar o zi fara sa razi insemna ca ai trait-o degeaba. :D

Anonim spunea...

Bine sau rau eu nu am carnet de vreo 2 luni si 3 saptamni.Urmeaza sa mi-l iau pe 14, adica saptamana viitoare. Ma gandesc foarte serios ca o muzica buna sau o carte la fel de buna poate suplini condusul pana la birou( pe mine ma relaxeaza chiar si in Bucuresti), asa ca it inteleg demersul, plus ca wtf, hai sa mai gandim si eco.

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: glumeam. eu sunt sigur ca ai ras ieri:P

@impropriu: mujer, ma omori cu zile, cum rapusi? ne-am lasat nu am fost ...

@joker: tot mai astepti? eu credeam ca ai terminat deja cu carnetul. la mine a fost o intamplare, care s-a repetat si azi. wtf nu mai vazusem herastraul asa gol de prin liceu, cand veneam dimineata cu rolele in loc sa stam la ore :D.

Dili spunea...

Miss ejti nebuna, singura prin Herastraul pustiu dimineata (zoc eu ca mama de fata ce ma aflu)? Poate totusi ca ai fost doar pe langa :=)
Cu rasul, eu am noroc de doi copii care nu lasa sa treaca o zi fara un hohot zdravan.in rest obisnuiesc sa zambesc, doar asa pot pacali un creieras intristat sau dezamagit. A, si sa stii ca mirosul acela de trotuar udat in fata florariilor inmiresmate e preferatul meu diminetile de vara.

little miss spunea...

@dili: am zis dimineata nu noaptea. era plin de batranei. am vazut un cuplu in varsta cum juca table si manca senvisuri, iar altii, la fel de in varsa isi puneau rolele. e chiar frumos si linistitor. bschetarii dormeau la ora aia, asa ca e safe :))

Stelian Muscalu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Stelian Muscalu spunea...

la cum prezinti tu orasul asta, destul de nesuferit, ai fi fost buna in echipa care se ocupa de promovarea turismului. Am inchis ochii si mi-am imaginat Bucurestiul asa cum l-ai povestit tu, mai ca-mi venea sa ies la plimbare. Totul a durat pana la usa Antenei 1 unde am vazut o mare groapa, cateva excavatoare si vreo 10 muncitori care mancau salam pe senilele acestora... asa ca repede m-am razgandit si m-am intors la birou

Little Miss Sunset spunea...

@un om: te-ai impiedicat de fleacuri. peste tot sunt santire in lucru, nu doar in bucuresti, dar trebuie sa privesti dincolo de ele. sunt cea mai comoda persoana din lume si am renuntat la masina pentru inca o zi. azi am mers in herastrau. promit ca data viitoare, daca reusesc sa ma trezesc la timp, sa fac poze si un mic filmulet...e ca-n pozele tale, importanta e perspectiva, desi totul se reduce la un oras sau o floare.

Anonim spunea...

ziceam si eu asa...in mod sigur fiecare din noi zambeste in fiecare zi, macar o data, macar jumate, macar cu sufletul daca nu cu toata gura...altfel...

Cristian Gheorghe spunea...

București, mică Praga? Far far away...
Sunt orașe în Ardeal care aduc a Praga. Cluj, Oradea, Sibiu, dar București never ever.
Ai prins o dimineață unică, ai avut noroc. Triști da, suntem. Mi-a povestit o amică plecată de vreo 10 ani din RO, când a revenit în țară cu fetița ei născută departe, asta mică a întrebat-o: mami, de ce sunt oamenii așa de triști? No comment...

Little Miss Sunset spunea...

@impropriu: aha, asa mai merge. mujer, e w-e, e cald, show us some love :)

@cristian: las ca nici cu praga nu mi-e rusine, nu zona centrala, cu cartierele muncitoresti care nu sunt cu nimic diferite de ale noastre. la noi totul e trist, de la slujba din biserica, pana la greve.
lasa-ma sa visez ca traiesc intr-un oras aparte, ca zilnic mi se infirma e altceva :))

Anonim spunea...

love...n-am de unde.
da am de dat o oarecare buna dispozitie si zambete no matter what...ca altfel n-as reusi sa ma tarasc prin propria-mi viata...
sugerez acest tratament pentru weekend asezonat cu niste heinken'e sau alte bauturi alcoolizate...

nina spunea...

Ce frumos, daca ai sti de cand imi doresc sa-mi petrec asa o dimineata. Rea-o, ca ai facut totul singura. (rea-o imi zice mie Iulia, cand nu o las sa faca ce vrea ea)

Little Miss Sunset spunea...

@impropriu: o bucatica de love ti-a mai ramas prin coltul sufletului si pentru noi ...eu sugerez o krusovice-bere ceheasca de 10 ori mai buna decat heinekene sau alte beri :P

@nina: mujer, promit sa te iti aranjez si tie o zi asa, o intalnire cu clientii si te plimbi la unirea. doar sa spui :D

Anonim spunea...

pai sugereaza si unde o gasesc p'aci prin zona pe la noi! ca sa ma duc dupa ea!

Little Miss Sunset spunea...

@impropriu: billa si luk oil :))

Anonim spunea...

eu cu adevarat nu mai rad de ani de zile! trei sferturi sau jumatate de masura da! in rest nimic! eventual buna dispozitie!

Dili spunea...

Miss, si cum fu Herastraul azi dimineata?

sabina spunea...

habar n-am de ec nu comentez articolele cand le citesc...in fine.comentez azi:)
si mie mi se pare bucurestiul un loc minunat.asa aglomerat,si murdar si cu nesimtiti,dupa cum zice toata lumea ca e.mie-mi place.rau!n-as pleca nicaieri de aici.
iar pe mine,tocmai castile-n urechi ma ajuta sa vad orasul minunat.muzica pune o bariera intre claxoane,aglomeratie,tipete si baroase izbite in asfalt,si-mi da voie sa vad lumea prin ochii mei:)

Coana Zoitzica spunea...

@jock: aha, deci nu vrei sa faci riduri?

@dili: azi pot sa spun cum a fost traficul. shame on me :(

@sabina: nu trebuie sa comentezi. nu e un "must", e chestie dispozitie. stiu ca pentru tine e minunat, dar sunt multi care dau cu pietre si uita sa priveasca in jur (ma numaram printre ei)