miercuri, 15 aprilie 2009

A plecat AC/DC

Cu riscul de a ramane fara un loc de munca, nu ma pot abtine sa nu-mi spun pasul.
Imi propusesem, oarecum fortat, sa ma abtin, sa nu ma mai enervez, sa trec precum rata prin balta peste problemele si nebuniile zilnice.
Spuneam aici cam ce vreau, o masina veche (nu ca n-as avea, dar parca e cam mica), o excursie la Amsterdam (lucrez la asta inca), un ceas- primit, o seara cu prietenii-bifata, si un amarat de bilet la concertul AC/DC. Acum eu cred ca nu am fost prea pretentioasa si ma gandeam cum m-a lovit norocul sa cante monstrii rock-ului pe campia patriei.
Eu si gura mea cea mare, ca ziceam ca cer si nu primesc ...na...ca se amana NEconfrimarea Nesolicitarii.
Ce n-ati inteles?
Va mai amintiti spectacolele de prin anii '90 cand pe afis scria Sting si venea Nica Doaie? Sau te pregateai sa o asculti pe Sandra si canta Mita Creata? Sigur ca va amintiti.
Cineva s-a gandit ca totusi am uitat perioada de glorie a tepelor muzicale si a pregatit una de proportii.
Cum nici mama ciorilor nu dadea 400 de Ron sa vada niste ilustrii anonimi zdranganind in mijlocul ciulinilor, s-a gandit un nene sa lanseze zvonul cu AC/DC, confirmat si pe site-ul evenimentului, site sters pe alocuri mai nou. Acum nu vreau sa fiu rea, dar nici in visele viselor cei de la Celelalte Cuvinte nu se gandeau sa cante in deschidere la AC/DC.
Ca ne-am facut de cacao, e clar. Uite cum arata vestea pe site-ul oficial AC/DC.
Asa si, o sa spuneti? Nu e nici prima si, sigur, nici ultima teapa din tara asta. Da, dar daca se va intampla vreodata sa vina p-aici, o sa fie precum Petrica cu lupu..... uite-i, uite-i si nu vin si cand vin nu mai crede nimeni.
Sunt curioasa pana unde merge nesimtirea lor. Azi am cerut returnarea sumei platite si sper, repet, SPER sa nu fie si asta o teapa.
Acum ma intreb ca si eu retoric, unde ar mai fii farmecul daca emigram cu totii?
Adica sa-mi cumpar un bilet la un concert care, chiar, se tine, sa vina sarbatorile si sa se ieftineasca mancarea, sa vina reducerile si sa fie reduceri, sa imi platesc online impozitele, fara sa stau la cozile interminabile, sa nu ma injure si claxoneze nimeni in fiecare dimineata, sa ma plimb cu bicicleta pe pista special amenajata?
Serios acum, asta nu e viata, prea suna a pensionare. Noi trebuie sa simtim ca traim, sa ne injuram zilnic, sa ne balacarim cu vecinii, autoritatile, strainii.
Ma intreb, tot retoric, daca CNA-ul amendeaza reclama mascata, OPC-ul nu poate amenda reclama falsa?????????

7 comentarii:

nina spunea...

Bre, stai ca n-am inteles. Bine, e teapa treaba cu ACeDeCe si tu ai scris aci niste adevaruri general valabile, dar de aici si pana la a-ti pierde serviciul e cale lunga. Sau lucrezi pentru organizatori?

Anonim spunea...

si eu ma intrbam asta! ce area face una cu alta! faza cu ac/dc e o faza tipic romaneasca!

Coana Zoitzica spunea...

@nina& jock: nu bre, dar se presupune ca ar trebui sa lucrez si nu sa scriu pe blog, ca la noi, la fabrica de impachetat fum, nu se ponteaza numarul de articole aparute :P

Anonim spunea...

ce se impacheteaza in fabrica ta?

Coana Zoitzica spunea...

@jock: fum, ala de nu iese pana nu faci foc. in cazuri exceptionale livram iluzii en-gos ei en-detail, dar numai in cazuri exceptionale ;)

Anonim spunea...

Lasa bre noi sa fim sanatosi. Si eu faceam ca toti dracii ieri prin firma ca mi-am luat bilet la AC/DC si azi a facut misto de mine toaata firma ca mi-am luat teapa.
Asta e ...etrna si fascinanta Romanie

Coana Zoitzica spunea...

@joker: pai cum sa mai fim sanatosi? suntem ca aia mici, ne arati bomboana si dopo ne-o iei, jap cu fundu de pamant ;)
cred e un misto national asta, ca si de ine rad toti depesarii :P