joi, 9 aprilie 2009

AC/DC in Romania

Spuneam ca-mi doresc un bilet la concertul AC/DC, oriunde ar fi concertul acela, doar sa merg. Cineva acolo sus ma iubeste, nu numai pe mine, ci pe toti iubitori de rock pur, si s-a gandit sa ne ofere ceea ce visam cu ochii deschisi.

AC/DC la Bucuresti.



Timp de 2 zile, undeva pe drumul spre mare de pe cea mai recenta si minunata autostrada din Romania, se va organiza cel mai tare concert rock din ultimii ani. Nu ma refer la formatiile invitate, ca au fost nume importante pe la noi, ci la suprafata si atmosfera. Un fel de Woodstock romanesc in Baragan.

Corturi, motoare, bere, tutun, soare, rock, prieteni, libertate.

Pana la acest moment, nu este sigura prezenta celor de la AC/DC, dar se pare ca organizatori mizeaza pe acceptul lor.
Mai candideaza la un loc pe scena Baraganului Guns n'Roses, Bon Jovi si Muse.

Nu stiu cati dintre voi isi amintesc concertele de la Palatul Copiiilor, imediat dupa '90, scena era in continuu ocupata de diverse formatii, corturile zaceau acolo pret de 3-4 zile cat dura concertul, se faceau focuri de tabara, se canta la chitari, se bea bere cu butoiul, se fuma la posta ... vremuri ce vor renaste in Baragan.

Acum nu stiu ce gusturi aveti voi, dar dupa un pranz intr-un restaurant de fite din nordul capitalei, parca merge o bere la cort, ascultand AC/DC si fumand Snagov.
Smecheria nu este sa vedem unde am ajuns, ci sa nu uitam de unde am plecat.

Ne vedem pe autostrada A2 la ROCK ARENA.
Mai multe informatii aici.

14 comentarii:

Anonim spunea...

DA BRE SURSA CA MOR DE INIMA P-AICI...!
CAND TREBUIE SA SE INTAMPLE MINUNEA?????

Coana Zoitzica spunea...

http://www.ticketpoint.ro/
mori dupa ce citesti ca pe lista sunt si u2. acum ramane de vazut cine.
ITI DAI SEAMA CE COMBINATIE AR FI U2 CU AC/DC???
http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-5558559-70-000-fani-sunt-asteptati-cel-mai-mare-festival-rock-din-romania.htm

Anonim spunea...

@ Little Miss

Cu U2 m-am linistit ca mi-am luat bilete la Milano.Daca vin si AC / DC in RO si apuc sa-mi iau bilete chiar nu am trait degeaba :P

Anonim spunea...

Ca sa pun paie pe foc ma uitam pe site-ul AC/DC si in turneul european au "gaura " intre 28 mai si 3iunie. Pe 28 mai sunt la Atena, asa a nu ar fi exclus sa aterizeze pe la Romanica :P

Coana Zoitzica spunea...

@joker: nu pui paie pe foc ca oricum imi iau bilet. pai de cve atimp se zvoneste ca vin la noi, dar ... si Bon Jovi si Aerosmith sunt buni :P

Stelian Muscalu spunea...

citind numele pe care mizeaza organizatorii mi-am luat ochii de la textul tau si m-am uitat in calendar sa vad daca nu este 1 aprilie. AC/DC, Guns n'Roses, Bon Jovi si Muse pe aceeasi scena...in baragan?

Coana Zoitzica spunea...

@un om: why not? din lista lunga vor fi 2 nume, dar orice combinatie e mai mult decat tare.
pai daca nu in baragan, unde crezi ca puteam sa-i imitam pe unguri cu festivalurile lor, ca la sighisoara s-a cam terminat treaba, iar la tg mures e cam fasaita ;)?

Anonim spunea...

concertele din ani 90 erau the best of! se striga jos iliescu la fiecare adunare! muahahaha! aveam vreo 15 ani si niste veri de ai mei din bucale m-au dus la rock fest 94. a fost de vis!

Tree spunea...

Angus Young, Malcom Young si Brian Johnson...... Inainte de revolutie in clasa a-7-a ii ascultam la casetofon si tata nu ma lasa sa dau muzica tare ca ne aud vecinii si sa nu avem probleme ca ascultam muzica imperialistilor. Pe urma a venit revolutia si am reusit sa primesc o caseta originala de la "mama ei" din America care avea si autograf de la Angus, caseta care mi-a fost furata normal :( Am auzit si eu de venirea titanilor la noi dar nu cred pana nu vad si in rest nu am cuvinte, sunt prea prea prea grei, tari buni...etc nu exista superlative pentru ei. One of a kind. AC/DC - After Christ, Demons Come

Coana Zoitzica spunea...

@jock: bag eu de seama ca la asta sunt buni veri, ca si pe mine tot veri m-au carat acolo. abia astept concertul pt ca sper sa fie in genul acela :)

@tree: caseta aia ....hm. nimeni nu crede ca vor veni, dar am eu filingu ca vin ;)

Anonim spunea...

ai avut informatii din surse sigure de ai "intuit" atat de bine?

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: am avut un filing, ca am ratat budapesta si eram suparata. eu si gura mea cea mare :)

Stelian Muscalu spunea...

Trupa AC/DC nu va mai concerta în România în cadrul festivalului Bucharest Rock Arena, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii agenţiei One Event care ar fi trebuit să se ocupe de artiştii români din festival.

Festivalul Bucharest Rock Arena, care trebuia să se desfăşoare între 30 şi 31 mai, la kilometrul 15 de pe Autostrada Soarelui, a fost amânat până la o dată care va fi anunţată ulteritor, a declarat Cristian Busuioc, coorganizator al evenimentului, care a precizat că motivele amânării festivalului sunt de natură organizatorică.

Coana Zoitzica spunea...

@un om: de ce mi-ai stricat ziua? ca nu faceam revista presei acum ci pe seara. azi te urasc, nu ca nu vine ac/dc, ci ca mi-ai stricat ziua.