miercuri, 15 aprilie 2009

Atentie! Caine rau!

Unde?
Musca?
E mare? E negru? (da, e ala mic, negru, de respira greu).
Aa auzit intrebarile astea stupide de atatea ori, ca m-am saturat.
Imi plac cainii, toti cainii, mai putin dalmatienii. Sunt genul de caini pitziponci, daca pot spune asa, lipsiti de personalitate si culoare, dar e parerea mea.
Imi plac cainii mari, afiseaza atata calm, asemeni unui lord, iar aici ma refer la un dog german.
Imi plac si sosonii, aia mici de latra mult, ciupesc in loc sa muste si se cearta mereu cu cainii mari.
Imi place sa citesc pe portile oamenilor semnul de atentionare "Caine rau". Ma amuz teribil cand deschid poarta si apare un papuc, scuze, caine latrand mai rau decat alarma de la masina. Ma intreb de ce e rau? Nu a papat tot?
El e Picky, un ghem de par cand l-am cumparat dintr-un cos de paie, din piata Obor. Taxiul pe care l-am oprit sa ma ia cu el a vrut, initial, sa ma refuze, dar poti sa refuzi asa o fatuca?


In 2 luni s-a facut mai mare decat ma asteptam, dar tot ghem de par a ramas. Intamplarea a facut sa lipsesc de acasa in acest timp, sa ma astept sa vad un pici si sa gasesc un jupan. Da. El era jupan in casa sau ar trebui sa spun nebun?


Fioros nevoie mare, nu? Pe strada, eram mai rau ca Felicia Filip si reuseam cateva inalte cand il strigam, de incurcam Militariu cu Covent Gardenu (necunoscatorilor- sala unde unii zbiara si altii dorm sau se plimba baietii in colanti). Toate catelele din cartier erau alergate, toti sosonii fugariti, iar eu imi dadeam masterul in sarit garduri.
Gigi duru,nu?

Cam asa arata Gigi al meu (nu il chema Gigi, ca atat lipsa de imaginatie nu am).

Imi pare rau ca nu am reusit sa-i fac o poza tatalui meu, cand s-a trezit intr-o noapte, a pus un picior langa pat si a nimerit intr-un "MIC" rahatel. Nu prea am inteles de ce mi-a strigat sa-i mananc coada. Dar nu in acel moment trebuia sa-i fac poza, ci cand a pus si celalalt picior jos si a nimerit in alta supriza.
Ma puteam satura din coada catelului, dar tata avea o scuza, suferea inca dupa favoritul lui, dar despre el, alta data.

10 comentarii:

asdfgh spunea...

omg, cat e de dulce!!! Mie imi plac cateii cat sunt mici, implicit cei care raman mici. Sa-ti traiasca!

Anonim spunea...

se face mare?

Anonim spunea...

Doamne ce frumoasa e aratarea :))

Tree spunea...

Iti mai dau eu 2 daca vrei si 2 pisici iar bonus daca accepti si un papagal. Nu ... nu e vorba de mine :))

Coana Zoitzica spunea...

@all: in prima poza e mic, in a doua e deja mare, iar in a treia e realitatea cruda.

Coana Zoitzica spunea...

@tree: am deja un papagal si nu ma refer la unul fara pene. nu-mi plac pisicile, imi plac cainii, dar se pare ca pentru urmatorul trebuie sa mai astept.
daca vrei, iti dau eu papagalul si-ti dau si bani sa-l iei :P

Good girl spunea...

Da' nu mai bine vin eu cu motanul meu si rezolvam problema cu papagalul? Si sa vezi ca or sa iti placa si motanii pe urma. Misu al meu e irezistibil!

Coana Zoitzica spunea...

@bad girl: bre, stai ca n-am zis sa-l vaz pranz, ca sa fac eu o friptura din el. tine-l pe misu al tau ca ma descurc eu cu pasaricile.
nu te lau dupa aparente, chia rnu-mi plac picisii

Day spunea...

Sa iti traiasca... :O) e scumpic...
Eu am o pisicuta....

O zi buna!

Coana Zoitzica spunea...

@day: mersi mult si tie la fel. pisicuta, spui tu?