marți, 28 aprilie 2009

Ma transform in Hancu



Asa ar merge un lichior de ..., dar sunt in timpul programului si bem suc de boabe de cafea.
Imi permit luxul sa rad acum, dar sambata, daca nu eram in masina, trageam o dubla la reclama.
Culmea ironiei e ca vineri, cand mi s-au terminat bateriile pe la 4 dupa-amiaza, i-am spus unei prietene ca o sa fie cutremur.
Nu cred ca trebuie sa spun cam cum a reactionat, ceva de genul "Esti nebuna si semnalizezi" (de parca mai avea dubii in privinta asta).
Sambata aveam program de invatat, eram toata cu coatele si burta pe carte si, de bine ce invatam, ma paleste dorul de duca. Arunc cartile, ma echipez mai ceva ca-n armata si tuleo pe usa.
Dupa 5-6 minute, in masina fiind, ma simteam ca pe valurile Dunarii. Ma uit ca tuta in jur, ca doar nu-s pe Podu Grant, unde balansatul e la ordinea zilei, si injur masina (mi s-a pus pata pe ea de ceva timp, dar sa nu-i spuneti). Cutremur.
La 20 de minute dupa datu'n leagan, prietena care ma facuse nebuna cu o zi inainte imi spune ca tocmai m-a injurat.
De ce?
Ca am spus eu ca o sa fie cutremur.
Pai eu am spus, dar nu am miscat si pamantul in sensul acesta.
Duminica iar mi s-a rupt filmul, dar nu mai aveam chef sa ma injure cineva, asa ca am pastrat pentru mine.
Aseara, mama ma roaga sa o anunt si pe ea cand mai am astfel de feeling-uri.
Azi noapte m-am trezit visand cutremurul si balansul aferent.

http://www.fotonsas.ro/infoirsa/seisme%20recente.html

Cei sub 3 nu se pune. Nu e local time ci UTC, asa ca nu va lasati dusi in eroare sau oroare.

Nu stiu daca e de bine sau nu, dar simt ca ma transform in Hancu. Adidasi am, parul maciuca bifat, blog bifat, plecata cu sorcova bifat, nebuni sa (nu) ma creada bifat.

Data viitoare, PROMIT sa nu postez nimic in acest sens si sa facem o reclama nationala la lichior de ... oua. Deal?

13 comentarii:

Anonim spunea...

mama omida o sa scrie pe usa ta :))))))

Coana Zoitzica spunea...

@anonim: las sa scrie la altii pe ...usa asta. eu ma multumesc cu ce scrie in prezent :P

Anonim spunea...

Bre...da' chiar esti paguboasa!! Iti plac trupe ...se despart...vb despre cutremur...se intampla....ia baga-ti mintile in cap

Coana Zoitzica spunea...

@joker: cum paguboasa bre? da n-am vorbit, am spus ca o sa fie, ceea ce era de bine.
cat despre trupe ... a inceput sa-mi placa u2 tot mai mult :P

Dili spunea...

Auzi, mai bine canalizeaza-te pe cichi garlz si lasa-ne pana-n 5 grade cu cutremuratul. Ma bucur c-ai ramas la fel :D

Anonim spunea...

eu sambata m-am speriat teribil! tocmai ce iesisem de la dus, eram gol si ma gandeam ca o sa ma salveze aia dezbracat! iti dai seama?

Coana Zoitzica spunea...

@dili: cichi zici? pai exista formatia, ca sa ma canalizez pe ea? la fel cum????

@jock: daca exista o cucoana printre salvatori, atfel aveai 50% sanse sa te lase acolo :P

Good girl spunea...

Fireste ca te-a injurat prietena ta. Stie ea de ce...
Jock, si eu aveam aceeasi dilema sambata :)).
Oricum, eu am ajuns la concluzia ca hranesc de pomana pestele si motanul. Niciodata nu nimeresc daca ma iau dupa ei.
O sa fiu atenta la semnalele pe care le trimiti tu, Miss. Si voi ar trebui sa faceti la fel, puteti sa ma credeti pe cuvant.
Nu-i asa ca nu am fost foarte coerenta? E de la cafea... ;))

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: sa inteleg ca seismul a prins pe toata lumea in dosul gol? :)
deci ma hranesti pe mine in locul motanului si a pestelui? aaa, stai ca motanului ii dai peste probabil si atunci ma reazgandesc.
cata cafea ai baut???

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Motanul meu nu mananca peste. Iti gatesc ce vrei tu daca ma anunti din timp cand vine cutremurul. Deal?
Cafea? A zis cineva cafea? :))

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: imi gatesti inainte sau dupa? ti-ai bagat in vena cafea de esti asa? halatul, halatul?

Dili spunea...

Cheeky Girls? Pai ele da, se considera o formatie :D
La fel adica mama Omida si guru in voodoo pe trupe de dverse genuri muzicale!

Coana Zoitzica spunea...

@dili: m-ai pierdut, n-am inteles nimic. :)