duminică, 5 aprilie 2009

PIUA

M-am plictisit de blog, am pierdut pe drum motivul deschiderii lui si, sper din tot sufletul, sa nu ajung iar in acel moment. Cam acesta ar fi motivul schimbarii de look ... nu de alta, dar aveam si varianta DELETE.
Ma tem ca uneori, viata are niste moduri foarte ciudate de a ne invata lectii utile.
Mi-e scarba de show-ul mediatic ce se desfasoara cu tacita aprobare a unei natii de carcotasi.
Nu m-am prins unde naiba e criza in Romania, in conditiile in care, ieri nu aveai loc sa mori in Militari shopping center. Ca nu am gasit loc de parcare pret de cateva zeci de minute bune, nu ar fi fost nimic deosebit (si in mall-uri e plin de atarnatori pe o apa plata), dar la case erau cozi de zeci de persoane.
Pentru ca nu sunt credincioasa si mi se pare ca nu e criza, azi am vazut un Porsche Cayenne, la coltul unei strazi de fite, cu hartia alba in geam si se cerea cumparat la un pret de 29.000 euro. Pai masina asta costa cam 70-80 de mii, deci aici e criza?
Azi spun oficial "PIUA".
Am mai luat o leapsa, adica vreo doua sa nu ma plictisesc si sa-mi tina de foame.
Multumesc pe aceasta cale prietenilor si cunostintelor care nu precupetesc niciun efort in a-mi mai da una.
Leapsa de la Good girls ......
Tu dupa ce tanjesti? - Dupa o zi in care sa nu trebuiasca sa fiu altfel decat vreau eu sa fiu.
Cand am spus ultima oara “Te iubesc”? - am facut o mare greseala, dar o voi repeta la nesfarsit ...
Defineste fericirea in 3 cuvinte: - Familie, prieteni, viata ...
Cand ai fost ultima oara fericit(a)? - Traiesc iluzia unei fericiri zilnice pe care nu vreau sa o cred multumire ...
Ce crezi ca te face fericit(a)? - Momentele in care fac ce vreau si oameni care ma lasa sa fac ce vreau.
Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta? - Nu ma gandesc la ea, o traiesc ...
***
My first
Car: O Dacie la fel de batrana ca si mine, cu care am trait cele mai haioase momente ca sofetita;

Trip within the borders: Baile Herculane (fara parinti, cu o adunatura de "nebune" - Doamne ce distractie a fost atunci);

Trip abroad: Madrid;

Memory: Leapsa noaptea, in cimitirul de peste drum, la bunicii de la tara;

Pet: Iepurii Pamela si Bobi (habar nu aveam cine sunt astia doi si cum se scrie corect Bobby)

Crush: Iancu, colegul din gradinita cu care am stat in banca in clasa I (am fost singura fata din clasa cu coleg de banca un baiat ;) ;

Discovery: Faptul ca in burta mea nu sunt broaste ...
Job: Agent imobiliar -si acum mi se cere buletinul, d-apai atunci?
Idol: ... Florica Ivan (nu mai cautati ca va spun eu .... era extrema la Rapid prin anii '90);

Creation: o masina din masauta de cafea a parintilor :)).
Sunt egoista in seara asta si obosita rau dupa o zi de role, asa ca nu dau leapsa la nimeni, dar cine o/le vrea se poate servi.

15 comentarii:

Anonim spunea...

think twice...dar felicitari in acelasi timp

Stelian Muscalu spunea...

fratilor daca si consumatorii europeni s-ar comporta ca cei romani... care numai europeni nu sunt... de maine s-ar sterge din toate ziarele cuvantul criza. Am fost si eu in militari mai exact la C&A si m-am ingrozit. Cat am stat la casa cu un tricou de 20 de lei... nu am vazut facturi mai mici de 300 de lei... prin urmare... la fel ca si tine ma intreb... unde-i criza?

Coana Zoitzica spunea...

@joker: n-am pricipit nimic. pentru ce sunt felicitarile si la ce sa ma gandesc. azi dau semne ca-s blonda asa ca necesit explicatii :)

@un om: eu cred ca juma de bucuresti a fost acolo in w-e si jumatatea cealalta in parc. nu crezi?

Good girl spunea...

Multumesc pentru exercitiul de sinceritate.
Voi fi atenta de acum cum impart leapsa, nu de alta dar eu mereu spun ca trebuie sa facem intotdeauna doar ce vrem noi, nu ce vor altii.

nina spunea...

Piua nu tre' sa tina mult :D
Cum ai facut bre masina din masuta de cafea?

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: lasa deschisa leapsa si, daca-mi place si am timp, o iau. am si eu momentele mele de sinceritate, rare dar ce momente :)

Coana Zoitzica spunea...

@nina: tu nu prea te-ai jucat cu masinute, mai mult cu papusi, bag seama.
deci: se ia masuta, se intoarce cu fundul in sus, se desfac 3 picioarele care erau rotunde si se baga sub masa intoarsa, se bat 2 cuie in masa si se leaga volanul de la o masinuta strica, se lipesc pe marginea masutei 2 portofele (daca stii jocul) facute din coperti de caiet pe post de pedale; piciorul ramas nedesfacut e schimbatorul de viteze.
la final, am chemat-o pe mama sa o plimb cu masina, din pacate era model de o persoana si nu 2 :)))

nina spunea...

@little miss sunset- acum ca m-am convins imi permit sa zic ca ai mintit atunci cand ai spus ca prima ta masina a fost o Dacie batrana. :)

Coana Zoitzica spunea...

@nina: m-ai prins ;) eu am zis de dacie ca in ea ma plimbat cand eram mica si le povesteam cu o s-o conduc eu cand o sa am carnet.
eu cred ca se pune varianta dacia; cu masuta nu am reusit sa ies din sufragerie ;)

Anonim spunea...

@Little Miss

Pai gandeste-te de doua ori daca asta vrei ..sa zici "piua"
..si felicitari pentru ca daca ai ales sa zici "piua" ai fost fair si nu vrei sa pacalesti
..sper ca acum am fost mai coerent :))

Coana Zoitzica spunea...

@joker: pai m-am gandit de mai multe ori pana sa zic piua, dar ma refeream la leapsa. o sa intru in joc cand o sa ma traga inima.
in privinta blogului .... ma incapatanez sa nu cedez la primul impuls de a renunta :)) si sper sa nu cad in pacatul de a posta toate prostiile, doar de dragul de a posta ;)

Anonim spunea...

hai bre ca ma speriasem :)) ...am crezut ca vrei sa te lasi de bloguiala. Atunci daca nu e vba de asta, da-mi voie sa te imbratisez bloggerseste si sa-ti zic ca nici eu nu sunt fan lepse :P

Coana Zoitzica spunea...

@joke: daca ma saturam, apasam delete. pai daca plimbam lepsa de la unii la altii, in timp o sa arata toate blogurile la fel si nu cred ca isi doreste cineva asta ;)

Anonim spunea...

Am si eu un amic care se numeste Iancu si rupea inimile fetelor in tinerete. Da' nu's daca e acelasi.

Coana Zoitzica spunea...

@simonarrr: pai doar in tinerete? e clar nu e acelasi, iancu din gradinita nu s-a oprit din sportul asta ;)