marți, 21 aprilie 2009

Teapa merge mai departe

Ca mi-am luat teapa o data e ok; am crezut ca o sa vina AC/DC, am dat repede niste click-uri si mi-am luat bilet, am sarit in sus de bucurie dupa care m-am dezumflat mai rau ca un balon cand mi-am dat seama ca e o mare minciuna.
Dar povestea nu se opreste aici.
Banii i-am primit dar nu i-am primit inapoi de la organizatori.
Sa incep cu inceputul.
Comand biletele online duminica seara.
Luni suma "dispare" de pe card.
Miercuri cer returnarea sumei platite pentru un concert ce nu exista.
Joi am banii la loc pe card.
Vineri "dispar" iar banii de pe card.
Sambata, duminica, luni -INCHIS.

Hristos a Inviat!

Azi dimineata fuga la banca sa vad ce se intampla.
Deci, cum s-a desfasurat operatiunea "iti dau banii inapoi, dar ti-i iau la loc".
Ticketpoint, partenerii non-organizatorilor ne-concertului AC/DC, au rezervat suma de pe cardul meu fara sa o retraga. In momentul in care eu am cerut returnarea sumei, ei mi-au virat in cont banii pe care eu nu ii platisem de fapt.
Dupa ce au virat banii, s-au folosit de acceptul meu initial de plata pentru a retrage banii.
Astfel, ei mi-au trimis niste banii care nu erau platiti de mine, dar i-au recuperat la loc.
Practic, eu sunt singura cu paguba, caci ei sunt bine mersi.
Pun mana pe telefon si sun la firma respectiva unde, stupoare ei imi spun urmatoarele lucruri:
Ei au folosit acceptul meu de plata luni si, tot atunci au luat si banii. Extrasul de la banca contrazice acest lucru.
Tot ei spun ca mi-au returnat suma respectiva fara sa o mai retraga apoi. Ca la ei in sistem nu figureaza banii intrati de la mine.
Concluzia lor: sa le trimit hartia de la banca.
Concluzia mea: mai bine imi bagam un par undeva, decat sa irosesc atata timp.
Pana una alta, nu mi-am recuperat banii de la marlanii respectivi si, probabil dupa indelungi lupte, am sa ii recuperez. Daca mojicii se asteapta sa cedez nervos.... nicio sansa.

Nu-i asa ca au dreptate baietii?

5 comentarii:

Good girl spunea...

Pai de, frate! Cand paranoia mea se activeaza razi de mine. Plati on-line... Adica te-au furat cu acte in regula? Ce e de facut acum? Vreau sa cred ca ii dai in judecata.

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: eu vreau sa cred ca-mi recuperez banii. intru si eu in sfera paranoia...gata cu plati online si cu cardul. sa nu mai stie nimeni ce fac io cu banii.

Anonim spunea...

Eu urma sa dau banii cuiva. Saracu' om e tepit cu 16 milioane adica echivalentul a 8 bilete. Sper sa ii recupereze

Coana Zoitzica spunea...

@joker: pai nu mai bine luam biletele adlabam, adica din magazin? daca mizeaza ca renunta omu, se inseala amarnic

Anonim spunea...

@ Little miss

Ba da bre...ce e in mana nu e minciuna...si mai bine sedeam ca pe timpu' lu mama la coada la carne cu scaunelul. Luam fiecare cu banutu' lui si nu mai stateam cu sentimentul de vinovatie si cu intrebarea pe buze " ti-ai recuperat banii?"