vineri, 10 aprilie 2009

Informatii personale

Pentru ca astazi imi doream sa vad cum arata un cont cu sold 0 RON, pe online banking, am deschis sesiunea la banca, am privit precum mata in calendar cifra 0, am studiat mult si am aprofundat notiunea de 0.
Pentru necunoscatori, trebuie sa mentionez ca un sold 0 Ron in banca nu exista.
Exista un sold 0,12 Ron sau 0,37 Ron sau ....
Mai exista si varianta urata de sold -0,15 Ron (adica mai ai de dat la banca niste marunti) sau varianta urata de sold -59.264, 41 Ron (deja aici aveti o mare problema ca va cauta recuperatorii).

Ca am un cont cu 0 lei nu ar fi nimic, nu sunt prima si, sigur, nici ultima gaina din criza romaneasca cu 0 lei in banca, dar aprofundarea nu s-a oprit aici. Banca imi trimite un mesaj sa-mi actualizez informatiile personale, solicitare valabila pentru toti fraierii de au un cont in banca, fie el credit, depozit, cont curent. Adica telefon, fax, adresa mail .... acum nu sunt sigura daca nu vor si numarul de la pantof. Si astea toate, pentru ca le cere Banca Nationala.
Daca Banca Nationala a Romaniei doreste aceste informatii, le poate obtine de la politie, aia de ne asculta telefoanele, casa de pensii si multi altii.
Si uite asa, ce baza de date isi vor face tovarasii (domnii sunt doar unii) de la BNR.

Pai acum, sunt oarecum bulversata ca stiam ca SRI-ul se ocupa de strangerea informatiilor, dar se pare ca in statul de drept si democratia romaneasca, oricine poate aduna informatii personale sa le stocheze si sa le foloseasca cand vrea muschiul lui. Ma intreb daca BNR-ul are nevoie de o lista a prietenilor, fostilor iubiti, rudele de la tara fara card sau imprumut, deci fara posibilitatea de a intrat in baza de date, a animalelor de companie detinute pana in prezent, a excursiilor peste hotare si persoanelor cu care am intrat in contact acolo? La capitolul situatie scolara, fisa medicala, colegi de munca, pot obtine informatiile si prin alte metode ...

Pentru a nu se mai chiunui nimeni sa afle informatii despre mine, le postez aici, sa fie publice si accesibile tuturor.

Numar de telefon: 0040 021 89 89 898;
Fax: 0040 021 6(m)2(a) 7(p)8(u)7(p)4(i);
E-mail:
giocodimano@freewilly.eu
Numar pantof: 69;
Cupa sutien: Z;
Fosti iubiti: ... inca mai caut semnul infinit;
Prieteni: 41 de hoti;
Situatie scolara: 2 clase- first si economy;
Situatie bancara: tipologia restantierei de Bucuresti;
Situatie medicala: apta pentru stagiul militar;
Situatia familiara: 7 suntem la parinti, n-am mama, n-am tata, frati'miu ciordeste la spanioli, sor'mea e balerina la japonezi, iar ala mic e ascuns in bancomatu' de la politie.
Rude la tara: mos Ion Roata.

Pentru cei ce doresc sa afle mai multe, sunt deschisa intrebarilor.

Acum, nu stiu cati dintre voi aveti curajul sa faceti publice informatiile personale. Hai sa vedem.

7 comentarii:

Anonim spunea...

mai da' te suparara rau baietii astia

Coana Zoitzica spunea...

@joker: asa ti s-a parut? nooo ...voiam sa salvez mediul si sa nu-mi trimita tone de hartoace ce ajung la gunoi, invariabil ;)

Anonim spunea...

trebuia sa le spui de mine! se rezolva totul!

Coana Zoitzica spunea...

@jock: cum de nu m-am gandit? data viitoare de tine spun ;)

Anonim spunea...

vrei si poza mea? sau e indeajuns cartea de vizita?

Anonim spunea...

de azi dimineata te sun si este tot ocupat.
clientii ;)?

Coana Zoitzica spunea...

@jock: pai te cunosc baieti, la ce mi-ar mai trebui poza ta?

@anonim: daaa...incurajez evaziunea fiscala, ca vreau sa vad cum ma impoziteaza pocnitoarea (boc) :)