marți, 28 aprilie 2009

Formula 1 de Romania

Mi-e dor de sunetul motoarelor ambalate la maxim, de tunetul scos la schimbarea vitezei, de mirosul de cauciuc incins, de formula 1.

Mi-e dor de o cursa de Formula 1, pe circuit, cu toatea cele de mai sus. Chiar daca nu se poate vedea absolut totul, asa cum se intampla din fotoliul de acasa, nimic nu poate egala senzatia pe care am simtit-o pe circuit. Cei care devoreaza muzica, merg la concerte, stiu ce spun. Stiu ce inseamna sa ii vezi, live, pe cei de la Iris pe pista de la Baneasa, sa canti alaturi de mii de suflete "Braking the law" a celor de la Judas Priest, sa faci un pogo mic la Iron Maiden, sa stai la coada la bere la Arene Romane si sa te simti acolo.

Pe 2 Mai, la Mamaia, David Coulthard va face o demonstratie cu un monopost de Formula 1. Ei bine, daca am spus ca nu exista niciun motiv sa plec cu turma la mare, acum am unul puternic.

Pentru cei care nu stiu, David Coulthard si-a incheiat cariera de pilot activ in F1 anul trecut, dar este pilotul de rezerva a echipei Red Bull, echipa aflata, in prezent, pe locul 2 in clasamentul constructorilor.

Sper ca filmuletul sa va stimuleze simturile, sa invingeti ploaia ce se anunta, sa migrati catre mare si, in loc de popas sa faceti un pit stop la Mamaia.

P.S. Am renuntat la Alonso (poate asa castiga totusi campionatul).

P.S.S. La bursa zvonurilor, s-a licitat si pentru Kimi Raikkonen la Mamaia, dar nu mai cred nimic (de la AC/DC am devenit Toma Necredinciosul).

6 comentarii:

Anonim spunea...

Aaa da, highlandaerul imi place :P

Coana Zoitzica spunea...

@joker: music for my ears :P

Good girl spunea...

Mergem sa verificam? :)

Coana Zoitzica spunea...

@good girl: yap. nu stiu ce sa verificam, dar DAAAAAA :))

nina spunea...

Nu vine bre Raikkonen, cine ti-a mai bagat si asta in cap?

Coana Zoitzica spunea...

@nina: am spus ca la bursa zvonurilor. si cu si fara, eu oricum sunt acolo :))) da si daca vine, sa filmez sa vezi? :))