miercuri, 3 februarie 2010

Lepsa cu filme ...all inclusive

De la Nina am aflat de concursul organizat de Hotcity and Cinema City, cam prea mult city in combinatia asta.
Concursul "Be a VIP all inclusive for one night" inseamna un loc in sala VIP de la Cinema CIty, la filmul Sherlock Holmes, dar asta numai dupa o recenzie a unui film vizionat la cinema.
In ultima vreme am vazut destul de putine filme la cinema, rezistand cu greu tentatiei de a combinat sunetul dolby cu plescaitul de floricele si melodiile telefoanelor, dar daca trebuie...sa trecem la treaba.
Prima aventură 3D a fost "Ice Age: Dawn with the Dinosaurs", un desen animat mult aşteptat. Dacă prima parte din trilogia "Ice Age" a fost interesantă, a doua parte a fost de-a dreptul uimitoare, ultima parte a avut oarecare lipsuri.
"Ice Age" a fost creat în jurul veveriţei, Scrat, personaj care se îndrăgosteşte şi nu, în ultima parte. Nu ştiu de ce, dar cu toţii reuşim să identificăm în jurul nostu un Scrat, acel personaj care te face să râzi, după care îţi vine să-l iei la palme.
Tot în ultima parte, apare un personaj nou, Buck , un Jack Sparrow al desenelor animate, la fel de acid şi viclean precum Jonhhy Depp în "Piraţii din Caraibe", şi dacă nici pentru asta nu merită văzut acest desen animat...
"Ice Age" e un desen animat care, vazut în 3D sau nu, trebuia să umple sălile de cinema, nu doar cu copiii şi părinţii lor. E genul de film pe care trebuie sa îl vezi indiferent dacă ai 5 ani sau 60 de ani, dacă ai copii sau eşti celibatar convins, dacă eşti elev sau casnică.

Dau leapşa mai departe şi aştept să spună cineva că nu i-a plăcut "Ice Age"...poate Scrat?

4 comentarii:

nina spunea...

Eu n+am vayut filmul, nici eu nici copiii mei. Ia sa iau eu problema in mana si sa reyolv situatia asta. Sper sa ne vedem la film!

Coana Zoitzica spunea...

@nina: filmul asta sigur o sa-ti placa. sper sa fii vazut si primele 2 parti, sa intelegi ce se intampla ;)

Stelian Muscalu spunea...

Nina, asa cum spunea si LMS, e un film care merita vazut. Varianta 3d ii va da un plus dar nu este obligatorie. Eu nu am reusit sa vad Avatar... si nu stiu de ce simt ca ma retine ceva. De fapt am vazut trailerul si nu m-a incantat deloc

Coana Zoitzica spunea...

@OmuleȘ nu ai pierdut nimic...ai castigat 3 ore din viata :))