joi, 18 februarie 2010

Cumpar loc la spitalul 9

Doar ce am scris ca suntem autoritatea in tara, doar ce m-am luat de toti ignorantii si neimplicatii din tara, doar ce mi-am spus oful....doar.
Vin astazi ca omul de la munca, un pic obosita dupa o "cafea vorbita" (cine nu stie conceptul, n-are bani d-ajuns sa-si cumpere cafeaua asta), gandindu-ma ca imi lipseste o factura din dotare. Ca orice om proaspat mutat la casa lui, inca tin evidenta lucrurilor si nu uit de apometre. E ca la masina, cand e noua o speli de-i iei luciul, cand imbatraneste o lasi sa creasca porumbei in ea (ideea cu porumbeii e alta, dar intelegeti voi). Deschid cutia cu surprize (cutia milei sau cutia facturala), ca de cand s-a inventat messul si facebook-ul, in cutia respectiva mai au loc doar facturile nu si scrisorile sau felicitari de la prieteni si familie, si iau minunata factura de la Enel. Nu stiu cum se face ca discutasem mai devreme de cat de norocoasa sunt ca platesc putin lumina, gazele si alte balarii d-astea de tin de confortul personal.
Si raman ca muta la ....poarta noua.

Nu ati inteles?

Pai se face ca in luna decembrie a anului trecut, am cerut schimbarea contoarului de curent. Luna trecut am primit factura prin care, desi mi s-a spus ca nu platesc nimic, trebuia sa platesc contoarul. Ca un cetatean model care nu avea nicio hartie la mana ca nu trebuie sa pleteasca rahatul acela, platesc.

Factura de mai sus ma astepta cuminte in cutia cu surprize sa-mi spuna ca in 2 (doua) luni am de plata 3.825 Roni (38 de miliaone vechi sau 910 Euro), nici mai mult nici mai putin decat 10.000 (zece mii) de kw.

In prima faza, am crezut ca au gresit destinatarul, dar citind mai bine am vazut ca nu. Norocul meu ca nu ma dau pe spate astfel de chestii. Pentru orice dot exista antidot, iar in cazul in care antidotul nu-si face efectul.... ne vedem la stiri.

Nu mai exista limita a bunului simt, suntem HARTUITI (hartuirea poate fi si altfel decat sexuala) de stat prin fisc, de companiile cu monopol prin facturi, de politicieni prin promisiuni desarte, de presedinte prin lacrimi seci, de banci prin portarei.

Ma bucur si ma enervez cand vad cate un smecheras care da "tepe". Ma bucur ca ii lasa cu ochii in soare dupa toate nesimtirile pe care si le permit si ma enervez ca stiu ca tot noi platim.

Ma gandesc ca nu trebuie sa astept pana se va intampla evenimentul si trebuie sa actionez. Vreau sa-mi cumpar loc la spitalul 9, caci mai tarziu ma tem ce se vor da "pe sub mana".

p.s. va hartuiesc cu lipsa diacriticelor, dar trebuie sa hartuiesc si eu pe cineva.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Lasa bre ca stim noi ca ai un aparat de sudura :))

Little Miss Sunset spunea...

@joker: si ma sudez zilnic, uneori si de 2-3 ori :)))))

Anonim spunea...

@ LMS

E clar, azi ai ceva :))

Dili spunea...

io-ti fac 2 cadouri in vederea vizitei la Enel:
- 1 buc. tricou pt tine: http://www.tu.ro/tricouri/i-am-mean.html#model-femela_marime-m_culoare-negru
- 1 buc. fata perna pt nenea care facu gafa cu factura:
http://www.tu.ro/cadou-fete-de-perna-mort-de-somn.html

Te pup.

Little Miss Sunset spunea...

@joker: in fiecare zi am ceva :))

@dili: stii ce e culmea? aseara le-as fi dat foc, dar dimineata mi-am amintit ca zambetul si vorba buna fac minuni, asa ca dimineata m-am dus cu cel mai dragut zambet si am vrobit cat se poate de frumos, iar ei mi-au rezolvat problema :)
aveam, desigur, si numarul de la antena 3 la mine, in caz ca nu au cu ce sa umple stirile de la 5 :)))

Dili spunea...

bravo fata mea, felicitari sincere!

Little Miss Sunset spunea...

@dili: multumesc! eu chiar cred ca asa putem schimba lucrurile, nu daca ne dam in cap si ne injuram :)))

nina spunea...

Bre, acu ca rezolvasi problema, donezi locul de spital altui hartuit de soarta?

Little Miss Sunset spunea...

@nina: NU. pai crezi ca la atat se rezuma traiul in romania? sper ca locul nu-l vrei pentru tine, ca tu ai zis ca mergi la azil...fiecare cu tarlaua ei,da? :))