miercuri, 24 februarie 2010

Cine n-are un Lenți să-și cumpere

Bănuiesc că nu mai trebuie să spun cine este Lenți Chiriac. E omul care respiră rock prin toți porii, cel care ne-a învățat rock când nu știam să ne scriem nici numele, cel care ne dădea rock pe pâine la Radio Nova 22.

Cu timpul te aștepți ca omul să se schimbe, să uite să bea bere proastă într-o cârciumă puturoasă, să uite să meargă cu atobuzul, să uite că există rock. Ei bine, Lenți e printre ultimii mohicani...dar este.

Aseară bănănăiam pe canalele TV și am ajuns, habar nu am cum, pe Antena 1. Ce căuta Lenți acolo habar nu am, dar ce a spus el.... A confirmat.



Metallica, Slayer, Rammstein, Megadeth, Black Sabbath, Anthrax, Eric Clapton



Nici mie nu-mi vine să cred. Pare prea frumos să dai vacanța de vară pe o serie de concerte extraordinare. Și ce? E doar o vacanță in care nu mai alergi disperat la alții să-i vezi pe "granzi".
România pare un cimitir al elefanților, fără să jignesc pe nimeni, dar parcă prea mult am așteptat să vedem ceva cu adevărat valoros și nu un playback a la Madonna. Trebuie să așteptăm să imbătrânească, să se despartă și apoi să se reunească, să devină bunici și apoi ajung și aici.
Mai sunt niște granzi care nu au trecut pe aici și nu și-au anunțat nici intenția, dar hai să nu fim pesimiști. Atâta timp cât nu am căzut de pe harta, mai avem ocazia să fim o ultimă stație.

3 comentarii:

Dili spunea...

gand la gand!!! De Metallica si de Eric Clapton stiam... si da, ultima statie ne numim, desi se putea sa fim si vreo halta unde trenul nu opreste deloc.
Frumos!

Anonim spunea...

Abia astept sa-l vad pe snilu' de Ozzy :))

Little Miss Sunset spunea...

@dili: halta am tot fost, vreo 70 de ani, si ne-a crescut par alb, si am murit, si am inviat, si tot pe bancuta din halta am asteptat \m/

@joker: nu la bucuresti. bs vine in componenta initiala cu dio.