sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Nicio masa fara peste



Cam asa suna o povata pe vremea lu Nea Nicu. Nicio masa fara peste. Imi plac cateva lucruri simple simple in viata si, la fel, nu-mi plac cateva lucruri simple. Nu-mi place pestele. In caz de forta majora si aici ma refer la o plimbare cu vaporul pe o insula unde se serveste numai peste, iar stomacul meu plange dupa mancare sau la o invitatie la masa intr-o casa de preot pe perioada postului, mananc peste si incep cu legumele de pe langa el, cu painea sau mamaliga aferenta si daca mai are nevoie stomacul, mananc si peste. Altfel nu. Este foarte simplu, intr-un restaurant, in meniu am ignorat si voi ignora foaia cu preparate din peste, singurele vietuitoare acvatice acceptate sunt calamari (de preferinta pane) si hamsiile (de preferinta in 2 Mai). Nu mananc peste, nu pentru ca nu stiu cum sa mananc peste ci pentru ca nu-mi place. Nu am sa incep sa mananc peste acum, doar pentru ca unora le place pestele, si nici nu am sa accept sa mi se comande peste.
Ca sa ma fac inteleasa, am sa spun in ordinea numerelor de pe tricou:
1- NU-mi place pestele;
2- Stiu sa citesc meniul intr-un restaurant;
3- Nu trebuie sa-mi comande nimeni de mancare, am aflat pana la varsta asta care sunt preferintele mele culinare;
4- Daca nu am nicio varianta acceptabila in meniu, decat inghetata (sigur nu exista inghetata din peste) am sa mananc doar inghetata chiar daca afara sunt -40 de grade;
5- Daca mi-ai comandat mancarea care nu-mi place, trebuie sa o platesti, nu pentru ca nu am bani sa o platesc, ci pentru ca tu ai comandat si nu eu;
6- NU-mi place pestele.
Sper ca varietatea din poza sa potoleasca pofta multora de peste.

Un comentariu:

necromancer spunea...

Nici un peste fara masa