miercuri, 19 noiembrie 2008

Cafeaua buna



Nu e cea mai potrivita melodie -ma duce cu gandul la vacanta si nu este cel mai fericit moment sa ma gandesc la asta acum, in plina criza de nebunie globala- dar, pentru ca imi place cafeaua si melodia, va rog nu comentati.
Inca nu am intalnit persoana care sa nu savureze o ceasca de cafea, fie ca este la filtru, turceasca, expresso, fie celebrele frappe-uri si alte forme sofisticate de a combina cafeaua cu lapte, alcool si frisca. Cred ca cel mai important cand bei o cafea este compania. La ce ma refer? La oamenii care sunt in jurul tau si fac cafeaua sa fie cea mai buna din lume, chiar daca o bei in cel mai banal loc sau sa fie cea mai proasta cafea bauta vreodata chiar daca esti pe Champs-Elysses. Am baut cea mai buna cafea la un fast food (nu fac reclama), nu pentru ca era cafeaua buna ci pentru ca era compania buna. De ce scriu asta? Pentru ca o cafea trebuie savurata si daca nu ai compania necesara, cauta in tine compania cea mai placuta-nu trebuie sa devii narcisist dupa- si savureaza fiecare ceasca de cafea.
Eu am savurat cafeaua. Multumesc.

Niciun comentariu: