duminică, 23 noiembrie 2008

And the winner is...

In viata nu ar trebui sa existe invingatori si invinsi, dar daca viata ar fi atat de simpla, nu ne-am mai bucura de fiecare izbanda sau nu am mai plange la esec. Fiecare este invingator in viata lui si invins in viata altuia sau invins in viata lui si invingator in a celuilalt. Consider ca sunt invingatoare in viata mea, poate lipsa de modestie sa enerveze pe multi, dar numai oamenii prosti sunt modesti (iar am fost modesta)si vreau sa fiu inconjurata de invingatori si nu vreau sa existe invinsi in viata mea. Acord mereu a doua sansa, chiar si atunci cand este o persoana care nu a castigat acest drept, si sunt surprinsa cum unii o valorifica si altii o irosesc. Poate uneori trec 2 ani pana la a doua sansa, uneori 2 luni, uneori 2 zile, si rareori 24 de ore. Am sa ofer in continuare a doua sansa, chiar daca unii sunt atat de "naivi" sa iroseasca sansa. Nu exista invinsi si invingatori in viata mea, exista doar risipitori de sanse.

Niciun comentariu: