miercuri, 24 decembrie 2008

O leapsa in seara de ajun



Am zis ca nu mai scriu nimic, dar tocmai mi-am luat-o de la prieteni. Adica se joaca o leapsa pe net si a ajuns la mine acum.
Dupa ce m-am drogat cu mirosul (DA, am miros acum) de carnati, sarmale, cozonaci, trebuie sa raspund la cateva intrebari de bun simt. Cum este seara de ajun, am sa ma joc si eu alaturi de voi.

Intrebari:

1. De ce ai blog?

2. Ce vrei tu prin blogul tau?

3. Ce astepti tu de la blogul tau?


Raspunsuri:

1. Am deschis blogul pentru a comunica cu o prietena, la recomandarea ei. Nu mi-am dorit asta, dar, dupa primul post, a devenit interesant. Nu-mi doresc sa stau lipita de calculator, dar blogul a devenit interesant... daca cineva asteapta raspunsuri din putul gandirii inseamna ca e nebun. E seara de ajun, ascult colinde, sunt cu familia, beau un vin original de la tara si ma bucur de putinul pe care il am in comparatie cu altii si multul pe care-l am in comparatie cu ceilalti.

2. Nu vreau nimic, decat sa spun ce am de spus atunci cand am de spus. Nu vreau sa arunc povara gandurilor mele pe umerii altora, o pot purta cu stoicism. Nu schimb lumea, incerc doar. Uneori imi pierd sirul gandurilor sub presiunea unora noi, dar nu renunt sa incerc. Acord sanse, ascult, citesc (asta da noutate), ofer si primesc.

3. Absolut nimic. Sa las gandurile unor momente importante, sa adun pareri pertinente, sa invat din intelepciunea altora si, cel mai important, sa-mi las o urma a treceri mele pe aceasta lume... scuze, internet.

Cred in Mos Craciun asa ca am sa ma opresc aici. Merg sa pun un pahar cu lapte la geam, cateva fursecuri pe pervaz (sper sa nu faca mizerie nenea ala batran). Avem varsta pe care o simtitm, nu cea din buletin si este atat de bine cand suntem copii. Sa nu uitati dragii mei sa fiti copii, chiar si pentru o secunda.

Sarbatori fericite bunii mei.

Niciun comentariu: