vineri, 5 decembrie 2008

.......... si este decembrie iar



Probabil si anul acesta o sa va trimit felicitarile cu Elful meu. Probabil si sarbatorile acestea o sa trec pe langa o prapastie, o sa ma opresc, o sa intind mana, o sa iau in carca si o sa devenin responsabila de viata cuiva. Probabil o sa umar pana la 10 la birou inainte de a injura colegii care au intrat in sarbatoare deja sau care au uitat ca este Decembrie (am senzatia ca in alte tari, unde zapada se aseaza din august pe varful muntelui sau nu dispare niciodata, este un haos imens intre urechi si vor sa il transmita si pe plaiurile mioritice). Probabil am sa injur in trafic (de fapt sigur am sa injur) toti chiaunii care nu se gandesc ca maine pot fii someri si dau banii ca prostii pe toate carpele de firma. Probabil am sa ascult fiecare poveste trista spusa acum. Probabil am sa ma bucur de luminile lui Oprescu si de mosii lui. Probabil ca la anul o sa fac la fel desi spun ca nu.
Probabil ma ajutati cu un nume potrivit pentru post. Probabil si voi simtiti greutatea sarbatorilor..desi nu ar trebui, dar stiti ca la anul o sa fie altfel. Probabil.

2 comentarii:

necromancer spunea...

As fi foarte curios sa aflu cum cineva din Romania a auzit de Hal Turner, mai ales ca Hal este un personaj destul de putin cunoscut (aici in USofA) si destul controversial. Poate ca avem afinitati in comun...

Coana Zoitzica spunea...

doar am spus ca aici totul este posibil, chiar si sa auzim de Hal. cat despre afinitati, posibil...dar nu le duc la extrem