miercuri, 24 decembrie 2008

It's a wonderful life

Am vrut sa incep cu "NU", dar in aceasta perioada evit sa spun acest cuvant.

Este probabil ultimul post pe anul acesta, asta daca nu se mai intampla ceva spectaculos (sa-mi aduca mosul in dar o casa.....I'm just a dreamer) si nu pot sa nu fac o urare pentru toti prietenii, amicii, cunoscutii si cei care ajung intamplator aici.

Urarea mea este aceasta parte din "It's a wonderful life".




Atunci cand credeti ca a-ti obosit, atunci cand credeti ca cei din jur nu va mai vor, atunci cand credeti ca lumea s-a terminat pentru ca nu a sunat, atunci cand credeti ca a-ti pierdut pentru ca nu va mai iubeste, atunci cand credeti ca nu mai exista iesire din problemele voastre, atunci cand credeti ca sunteti cauza problemelor celorlalti, atunci cand va doriti doar sa dispareti si sa uitati, ganditi-va cum ar fii viata celorlalti fara voi in ea. Ar fi atat de trista si lipsita de culoare, ar fi precum iarna fara zapada si sarbatori fara cadouri.

Chiar daca tu nu esti minunat/a, viata este minunata.

Iar daca maine dimineata, cand va treziti, sub brad nu este niciun cadou de la Mos Craciun, nu incetati sa credeti in el...poate anul acesta a fost mai ocupat cu cei care aveau cu adevarat nevoie de un cadou palpapil. Voua, pentru ca sunteti puternici si nu aveti nevoie de dovezi ca Mosul exista, v-a lasat bucuria unui zambet in fata bradului frumos impodobit, v-a lasat lumina ochilor atunci cand va priviti ciufuliti in oglinda, v-a lasat firicele de auz la urarile prietenilor, v-a lasat farame de pasi sa-i colindati pe cei dragi, v-a lasat atingeri usoare sa-i strangeti in brate pe cei ce-i iubiti, v-a lasat susur firav sa le spuneti celor din jur "Sarbatori fericite". Voua v-a mai lasat un Craciun, dragii mei.

Tot ce imi doresc mie va doresc si voua, ba chiar mai mult, pentru ca bucuria voastra e si a mea ...prieteni dragi.

2 comentarii:

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Uite cum ma faci tu sa ma jelesc! Numai ca de data asta ma jelesc de emotie. Azi nu ai scris cu degetele, azi ai scris cu sufletul.
Mos Craciun exista! Anul acesta sarbatoresc Craciunul si am primit toate cadourile pe care i le cerusem de-a lungul timpului. Cred ca fost el foarte ocupat anii trecuti. Mi le-a adus pe toate anul acesta si sunt coplesita.
Te invit si pe tine sa joci leapsa cu noi. Gasesti pe blogul meu "how to play".
Te mai invit si la salata si o cafea vorbita si zambita langa bradul meu.
Craciun fericit, fata frumoasa!

Coana Zoitzica spunea...

am momentele mele cand imi pun sufletul pe tava.
mi-am luat-o cu leapsa..ca eram atenta la salata. multumesc de urari si la fel si tie.