luni, 15 decembrie 2008

Sexul la romani



Hai, nu sariti sa aruncati cu muraturi in mine (aveti nevoie de ele pentru salata boeuf), dar scriam acum cateva zile despre cadouri si despre sarbatori si nebunia aferenta. De 2 saptamani cumpar cadouri...si bate un crivat prin buzunarele mele, mai ceva ca la Siberia. Dupa ce am ratat un telefon de felicitari, mi-am luat agenda si am inceput sa trec toate zilele de nastere si nume ale prietenilor, amicilor si cunoscutilor. Rezultatul? Lunile Decembrie si Ianuarie sunt fully booked. Ma uit ca tampa la agenda si la portofel si fac repede un calcul matematic: 12(decembrie)-9(perioada de gestatie..cum spunea o prietena)=3 (martie); 13(ianuarie sau al treishpelea salariu)-9=4 (aprilie). Romania a fost o tara eminamente agricola si cum dadea firul ierbii (martie si aprilie) romanii se apucau de treaba, dar nu de lucrat pamantul. Pai de ce nu mai devreme oameni buni? Clar ca dupa Revelion erau abtziguiti, venea Sf. Ioan si iar vinisor si tuica, pe urma dadea inghetu' si..."cine misca, misca mort" numai ca la parintii nostri era "ce sa miste ca e moarta"...si uite asa venea primavara. Venea dezghetul, dadeau ghioceii si se apucau de treaba. Pai bine mai oameni buni, si la portofelul meu nu va gandeati?? Clar ca nu, nici nu m-as fi gandit, dar totusi...asa, toti odata??? Si uite asa incep cu cadourile de la Sf. Andrei si toata luna Decembrie cadouri si Ianuarie la fel si ma opresc si eu pe la 1 Februarie.
Noroc ca acum Romania este o tara eminamente biroistica...ca toti merg la birou, de la portar pana la manager. Pana si soferul merge la birou. NO SHIT. De cand ghiocelul meu a devenit scaunul din stanga (lasam englezii deoparte ca ei stau prost cu sexul oricum...statisticile o spun, nu sariti iar) birou? Si scaunul din dreapta ce e? E locul secretarei? In cazul asta, unii dintre voi aveti mari probleme in alegerea secretarei..e cam paroasa, are mustata si mai face si pipi din picioare.
Aha...si locurile din spate sunt anticamerele? Ca sa vezi cine sta in anticamera la un sofer...de la Base pan'la Bush (hai ca nu mi-a iesit asta, ca sunt la fel amandoi). Acum nu stiu daca si vidanjorul merge la birou. Haznaua este calculatorul, probabil, si vede aceleasi rahaturi pe care le vedem si noi la calculator :))).
Deci sunt sanse ca urmasii nostrii sa nu mai sufere foarte tare la portofel si sa aiba agenda ocupata pe un an intreg. Acum ar fi culmea, caldura este destula deci nu mai ingheata nimic si avem ocupate lunile noiembrie-martie, nu se mai lucreaza pamantul din primavara pan'n toamna, se lucreaza la birou (nu comentez nimic despre stresul lucrului la birou..o scuza lamentabila) deci avem ocupate lunile din aprilie pana in octombrie si gata anu'.
Pana se schimba traditiile la romani, eu tot trebuie sa cumpar cadouri...sper doar sa nu termin sezonul precum cei din film. Mai bine trimit doar o felicitare parintilor. Ce spuneti?

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa nu-mi aduci aspirator ca asa pleci si tu :)))

Coana Zoitzica spunea...

am inteles, sa traiti!
da cu mana'n f**d pot sa vin?