joi, 11 decembrie 2008

Televizorul si stomacul

Cum spuneam aici, am facut o operatie banala. Toate bune si frumoase pana aseara, cand trebuia sa invat pentru un examen. Tinand cont ca ma inghesuia o mare lene, intre invatat si privit la televizor, am ales sa ma uit la televizor. Am inceput eu sa ma dau cu placa cu butoane (ca tot e sezonul de placi) pe canale si am ajuns pe un canal, unde o domnisorica, nebuna as spune eu, se pregatea sa-si opereze sanii. Si ma opresc sa ma uit, in ideea in care daca imi vine vreodata gandul asta sa-mi treaca asa cum vine. Din seria "sunt tuta uneori", aud ca domisoara intra intai la o operatie de deviatie de sept si rinoplastie (am explicat ce inseamna deja) si raman ca tuta si ma uit. Nu apuc sa vad decat cum este intinsa pe masa, adormita, taiat nasu si bagata o andrea (asa mi s-a parut mie) p'acolo si, bonus, in drum spre baie mai aud si un aparat cum caraia prin nasul ei. Rezultatul?? Placa sparta, deci ies la shopping de placi, cana sparta (asta nu am cum sa o cumpar ca era cadou), stomac intors pe dos. De ce sunt tuta? Pentru ca asa cum am inteles de la (nu stiu cum sa scriu aici, asa ca las la alegerea persoanelor) amici/prieteni/cunostinte care au facut tampenia asta, nu este recomandat sa privesti dupa ce patesti.
Acum cred ca este si un beneficiu in toata faza asta....ca azi am mancat doar gaura de la un covrig si uite asa incep o cura de slabire de toata frumusetea.

Niciun comentariu: