luni, 4 ianuarie 2010

Cu plasa la servici

Bine v-am regasit, gasit si negasit in noul an.
Mi-am propus in noul an sa nu mai scriu subiecte politice pe blog, dar asta nu inseamna eliminarea subiectelor economice.
Una peste alta, dupa sarmalute, palinci si carnati, azi ne-am prezentat cu totii la munca, scoala sau ghisee. Orasul s-a trezit, in sfarsit, la viata.
Joi, 31 decembrie, numarai pe degetele de la o mana oamenii din oras. O liniste mormantala, un sentiment de razboi trecut, asteptarea furtunii de artificii, hibernarea...asa am simtit orasul in ultima zi a anului trecut. Dar a trecut si linistea, au trecut si sarbatorile, a trecut anul, iar noi tot aici suntem.
Ca orice roman in plina criza economica, azi dimineata mi-am facut pachetelul pentru birou.
Intrebarea care ma macina de zile bune este urmatoarea:

In ce plasa/sacosa/punga/atarnatoare trebuie sa iti cari mancare la birou?

Cum nu se mai poarta sifonierele, adica gentile alea mari de poti sa bagi tot sifonierul in ele, este exclusa introducerea borcanului cu ciorba in geanta.
Si atunci raman cateva variante:
-sacosa de 0.20 RON, aia din plastic transparent- imi amintesc ca in urma cu ani, radeam de lucratoarele de la Apaca ca plimba mereu dupa ele pungi de plastic. Era imposibil sa vezi o femeie pe strada fara renumita punga de plastic. Cum nu mai este la moda punga de plastic pe care sa scrie...orice... mai putem sa ne aducem mancarea la birou (indiferent de unde lucrezi, mai nou, totul se cheama birou- am mai spus asta aici) in asa ceva?
-punga de cadouri, din hartie, cu stelute sau cu "te iubesc"- este potrivita pentru a cara trei morcovi si un iaurt?
- punga branduita- in blogosfera este un trend sa arunci cu varza in cele/cei ce folosesc aceste pungi. Nu da bine sa ai punga pe care scrie Zara, iar inauntru sa ai palinca de Zalau.

Atunci ma/va intreb, in ce trebuie sa venim cu pachetelul?
Problemele existentiale nu-mi dau pace, dupa cum observati.

15 comentarii:

nina spunea...

In sacose e panza. Se fac la noi la atelier. E ieftine, da face. :D

nina spunea...

Nu, nu sunt beata.Mi-a trecut. Asa am invatat eu sa scriu. :)

Little Miss Sunset spunea...

@nina: de panza? pai nu ne prezinti si noua una, sa stim despre ce vorbesti?
mujer, da'cin s-a prins;)?

Ana-Maria spunea...

La multi ani pe 2010 ,Missy draga!Ma bucur ca nu mai scri de politichie si m-am distrat de problema asta a ta pungaceasca...:)))
Sa iti zic in ce imi car eu haleala la servici , ca nu-i nici punga transparenta,nici de aia cu "ai lov iu" si nici cu iepurasi...ci o car in punguta de aia in care iti da la farmacie medicamentele...sti de care...miculuta:))Incape la fix cutiuta din plastic cu pranzul , un mar sau o portocala si 3 feliute de expandat...la fix.
Sa ai un an cat mai bun!:)

Anonim spunea...

de de domne ca tot cu Z incepe...ete comedie

Little Miss Sunset spunea...

@ana: la multi ani si tie si un an mai reusit decat cel ce a trecut!
acum sunt de acord ca expandatu incape in pungutele mici, dar cu sarmalele ce fac? ca de 2 saptamani mananc sarmale la birou..de o sa mi se ia definitiv pana la sarbatorile urmatoare :))))
si ce bine se impute tot biroul de la varza aia :)

@joker: uitasei de palinca asta? nu-i buna...deloc nu-i buna :)))

Ana-Maria spunea...

Apai...serveste si tu si p-ailalti cu sarmale,ca sa nu le ploua in gura si pana la Craciunu urmator nu mai construiesti alte sarmalute si gata...:))

Dili spunea...

mai fetita, la multi ani sa fie dar sa stii ca asta cu punga o am pe bibilica si eu de multi ani. NU SUPORT sa-mi vad colegi venind cu haleala in pungute d ecadouri cu flori si scoici si mult love, morrrrrrr cand vad ca iese sandwichul si borcanul dinauntru. Deci alea nu.
Plasticul se exclude ca e cam transparent. Raman variantele gentoi a la zane, sac rafie a la Mosu' Rosu', punga farmacie pe care da, am adoptat-o si eu de doua ori, rucsacel cu motiv national transformabil in stergar neaois romanesc si cutie scule cu maner, sertarase si separatori extrem de utili in cazul morcoveilor si salatelelor pt slabit. Doamne-ajuta, dar si o gentuta de cosmetice am vazut, parol, cu sandwichoiul de rigoare!
Deci sa nu mai vaz pungi de cadouri pe fiecare birou de parca ne sarbatorim non stop ca fac crize :-((

Dili spunea...

stai ca-mi veni o idee, pai 3sarmale stoarse bine incap perfect in etuiul de ochelari, no?

Little Miss Sunset spunea...

@ana: pai cine a spus ca eu le-am facut? eu le primesc sa dau nota :))))

Little Miss Sunset spunea...

@dili: la geanta de scule nu m-am gandit :) o ideea buna, sufertasul de la scoala.
pai daca sarmalele stau in etui, ochelarii unde-s?
era un banc cu o blonda care purta tamponul dupa ureche si se intreba unde-i e tigarea...asa vrei sa facem si noi? :))))
sa ai un an plin de zambete si liniste.

Dili spunea...

ochelarii sub sarma, cica sucul de varza curata :P
Nu stiam poanta cu tamponuuuuuuu' :-))
Sarumana frumos.... si tu :D

Little Miss Sunset spunea...

@dili: si varza face bine la vedere,nu????

Dili spunea...

no, da' morcovu' ras din sarmale da :PP

Coana Zoitzica spunea...

@dili: nu m-oi pricepe eu la sarmale, dar ce cauta morcovul acolo? sau era morcovul cu vanatorul? :))))