vineri, 22 ianuarie 2010

Pana la noi ordine

Pana aflu ce, de ce si unde, mai schimb un pic.
Cel mai simplu e sa dau de pamant cu lucrurile care imi sunt cel mai aproape. Pot sa dau de pamant cu oamenii din jurul meu, atunci cand imi este greu, doar ca, facand asta, imi revine dificila sarcina sa ii si ridic de acolo. Sau pot sa-i las acolo, dar nu eu. Nu pot sa dau in cei din jur, nu sunt "genetic" construita sa dau cu ei de pereti. Poate doar in cazul in care trebuie sa ma apar si, atunci, dau de pereti, nu gluma.
Pot sa dau de pamant cu mine si se pare ca e cea mai simpla metoda, dar mi-o iau altii inainte. Pot sa incep sa dau cu mine de pamant doar ma cunosc destul cat sa stiu de unde sa incep si unde sa termin, doar ca intotdeauna am considerat ca este apanajul lasilor sa se lupte doar cu ei.
As putea sa fac ceea ce am facut mereu, am zambit cand totul parea negru, am bravat, am adunat invidii si nu am incercat sa-i fac pe ceilalti sa vada mai departe. Cine are ochi sa vada vede, cine nu ...si cati sunt care nu. Nu mai am puterea sa rad, nu mai am ... putere doar, oricat as cauta un alt cuvant.
As putea sa astept un umar pe care sa plang, o ureche care sa asculte tot ce am de spus, un ochi care sa vada mai departe de masca. Dar as putea doar sa astept, pentru ca stiu ca e greu de crezut ca persoana care pana ieri radea, glumea si avea un umar pentru fiecare, o ureche pentru orice of, un ochi pentru orice lacrima, acum nu mai este asa. Acum are ea nevoie.
Nu am sa astept. De fapt, nu mai astept nimic. Prietenii se masoara in sumele de bani pe care ti le imprumuta, in numarul de cluburi pe care le bate impreuna cu tine, in hainele pe care le schimba, in obiectele pe care ti le imprumuta. Prietenii nu se mai masoara in minutele, orele si zilele in care te suporta cu toate nebuniile, prietenii nu se mai masoara in lucrurile comune si in sustinere.
Poate ca societatea asta de rahat ne-a facut sa fim atat de haini si ne-a facut sa credem doar in lucrurile pe care le putem atinge, restul nu mai exista.
Lucrurile se schimba si, desi am vrut sa inchid blogul ca prima "nebunie", am renuntat la ideea asta, dar am schimbat modul in care unii sau altii pot comenta aici.
De astazi devine mult mai personal chiar daca e accesibil tuturor.
Incerc sa duc ceva la bun sfarsit, desi un blog...pare fara sfarsit.
Lupt in fiecare zi cu imboldul de a renunta. De a nu ma mai ridica din pat sa merg la birou, de a nu mai raspunde zambind la telefon, de a nu mai asculta fiecare ineptie spusa doar pentru ca sunt acolo, de a renunta la scoala, de a renunta la...multe lucruri care par inutile. Sunt inutile.
Toate lucrurile devin inutile, atunci cand cred ca s-a terminat trebuie sa intru din nou in hora si sa joc iar si sa constat ca, in final, este tot inutil.
Sunt multe si nu am puterea sa le spun. Nu ma tem ca o sa fiu judecata, sunt judecata in fiecare zi... ca am 3 lei in plus in portofel, ca merg cu masina si poluez, ca vorbesc cu cine nu trebuie, ca nu beau de-ajuns, ca mananc pizza cand ar trebui sa mananc iaurt, ca mai fac niste cursuri de parca n-am facut destula scoala, ca plec in excrusii cand altii nu au concedii.... FUCK YOU. Nu am primit nimic de pomana, nu am dat nimanui in cap, nu m-am prostituat pentru o rochie, am muncit pentru toate astea si am ras cand trebuia sa plang.
M-am oprit. Las telefonul sa sune. Raspund selectiv. Primesc mailuri. Le citesc selectiv, restul la gunoi.
Liniste.



p.s. televizorul sta cuminte pe un program turcesc si reuseste sa-mi smulga un zambet.
Un domn, trecut bine de prima tinerete, doreste sa se insoare cu o dominisoara despre care stie ca e virgina. Stupoare, la biserica afla ca domnisoara nu mai e de mult virgina si o intreaba cum a putut sa-i faca asta.
Rapsunsul ei: "o sa ma port ca o incepatoare".

8 comentarii:

Crina Slemcu spunea...

Cred ca ar fi trebuit sa iesim la cafeaua aia astazi:). Dar maine nu mai scapi...

Coana Zoitzica spunea...

nu schimba nimic, poate doar dispozitia voastra..nu sunt cel mai bun interlocutor.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=QojtvpGS18s

Coana Zoitzica spunea...

@joker: poate da, poate nu :|

Dili spunea...

Mai fatuca mea, adevarul ca un "f.. you" strigat din cand in cand face tare bine. Doar sa nu te-auda nimeni. Acum, cu nevoile e clara treaba, le ai sau nu, dar daca vrei intr-adevar sa le satisfaci tre' sa strigi tare, sa faci ceva bun au rau, dar ceva. Eu am strigata o data tare si sa sti ca am avut sansa de a prinde de un picior voiata si de ao smotoci nitel Pe moment am crezut ca am capatat ce am vrut. Si a fost bine de atunci, ideea e ca nu aveam de ales prea mult. Asa ca singura solutie zic eu ca e sa-ti umfli tare peptu'-nflacarat si sa sufli repede toti oamenii urati din jur si toate belelele care stau la panda si sa faci ce simti tu. Fara prea mult altruism, nu inainte de a face si pt tine ce ai facut tu pt altii. Poti asta.
Eu iti tin pumnii. Si nu uita sa vizualizezi mereu clipa in care lucrurile vor sta asa cum vrei tu, asta o va aduce mai aproape cu siguranta :D In fond, life;s a bitch but we're superwomen. Nu si poa' altfel!

Coana Zoitzica spunea...

@dili: mi-as dori sa fiu fatuca pe care o cred toti :|
din fericire, putem alege in fiecare zi, in noi sta totul pana la un punct. oamenii urati din jurul meu pleaca singuri fara sa-mi umflu eu pieptul. pana la urma, viata e ca un joc pe calculator, cand nu stii ce-ti rezerva nivelul urmator, iar cei care nu stiu sa "joace" raman pe loc.
pana si wonder-woman obosea,nu?

nina spunea...

Odihna placuta copile. Nu esti obligata sa dai socoteala nimanui de nimic. Iar cei care te judeca vor fi la randul lor judecati. Ignor and relax!
Daca ai stii de cate ori imi vine sa nu ma mai dau jos din pat dimineata...

Coana Zoitzica spunea...

@nina: mersi mult. am intrat deja pe modulul "ignor" chiar daca ma voi transforma intr-o "ignoranta".