miercuri, 30 decembrie 2009

Nesimtitii revin

Miercuri, 30 Decembrie 2009, cu doar 39 de ore inainte de sfarsitul anului.
Drumul este liber, semn ca nu mai sunt multi "nebuni" la munca, vremea este frumoasa, taman buna de iesit in piata la miezul noptii.
Ajunsa la birou, deschid mail-ul sa citesc si ultimele mesaje de Craciun...stiu ca a trecut, dar tot mai primesc astfel de mail-uri.
Spuneam AICI cum fac romanii afaceri. Se pare ca nu stiu, nu ma pricep si nu voi reusi niciodata sa fac o afacere, imi lipseste abc-ul pe care il au acesti domni.
Iata ce am primit astazi de la ei :

LaPatruAce.ro - Cravate si butoni din matase Vincenzio Valente
------------------------------------------------------
Numărul comenzii: 333
Detalii comandă: http://www.lapatruace.ro/account_history_info.php?order_id=333
Data comenzii: Monday 20 December, 2009

Stimate client,

Va multumim pentru comanda. Coletul dvs a fost ridicat de FanCourier. Numarul AWB al expedierii este 32311XXX. Va multumim si va dorim o zi buna.

Comanda dvs a fost actualizată dupa cum urmează:

Stare nouă: Expediată

Dacă aveți intrebări sau comentarii pe marginea comenzii, vă rugăm să răspundeți acestui email.
Vă mulțumim că ați ales să cumpărați de la noi, vă aşteptăm să reveniți cât mai curând şi vă dorim o zi minunată în continuare.

Serviciul Clienți

LaPatruAce.ro


Mai trebuie sa spun ca livrarea, pe care o plateam eu, era garantata in 24-48 de ore? Doar ca nu se spunea nimic de momentul in care se vor hotara sa faca livrare.

Ca sa fie treaba ok pe ziua de azi, primesc un alt mail interesant:

Stimate client,

Va multumim pentru mesajul trimis. Porsche Finance Group Romania este o
organizatie care
apreciaza comunicarea directa cu clientii.

Solicitarea dumneavoastra va fi preluata pentru solutionare de catre un
operator al
Departamentului Relatii Clienti, care va reveni in cel mai scurt timp
posibil cu o
rezolutie.

Va multumim si va asiguram de intregul nostru suport!

Cu deosebita consideratie,
Porsche Finance Group Romania

Nu am cont, leasing, nici macar masina de la ei....

Imi scapa mie ceva sau asa e peste tot?

P.S. A sosit curierul cu pachetul de la Patru Ace, ar fi trebuit sa fie cadou de Craciun.

6 comentarii:

Dili spunea...

tari aia cu patru ace....pfff

Ia uite ce am eu in mail de vreun an jumate (sigur ca le-am zis ca au gresit adresa dar cin' sa m[auda)

"UniCredit Leasing: Aveti facturi noi
XXXX EXIM SRL,

S-au emis facturi noi pentru contractele dumneavoastra active.
Click pe fiecare in parte pentru a o vizualiza:

Decont 3598726/10.12.2009
FF. 14166316/10.12.2009
Decont 3580243/10.12.2009

UniCredit Website "

Si astia-s cei mai fideli, ca sunt si altii....

Un sfarsit (de an) sclipicios iti doresc!

Little Miss Sunset spunea...

@dili: nu ca-s tari?
iti dai seama ce asteapta mail omu ala de la xxx srl? sau cine stie, oi avea masina la ei si nu stii tu :))
sa ai un an bun si, cu tot efortul ce-l vei depune sa nu, sper sa ne vedem la un cico

Anonim spunea...

Asta e din ciclul fac ceva la tine la usa si bat pt hartie.
Auzi bre?...ca tot mi-esti datoare cu o indiscretie :P . Pt cine iei butoni?....aaaaa stiu pt dl. Pamfil :))

Little Miss Sunset spunea...

@joker: fix din ciclul acela e :))) doar ca mi s-a terminat hartia.
hai bre, nu fi carcotas...la anu iti iau tie butoni, ok?

Georgi spunea...

N-am inteles rea bine care-i faza cu Porsche si cu patru ace, e in ceata rau de tot, dar iti doresc un an nou fericit, fara depresii, si mult mai linistit decat asta!

Little Miss Sunset spunea...

@georgi: la patru ace am facut o comanda, ce trebuia sa se transforme in cadou de craciun, doar ca au intarziat 10 zile cu livrarea :)
din ciclul "totul e alandala" am primit acel email de la porsche, destinat altcuiva, care probabil il mai asteapta si acum :)
zilele trecute imi faceam sange rau uitandu-ma la ofertele pentru Spa-Francorchamps si gandindu-ma ca o sa bem ciocolata aceea :)
va doresc un an minunat, in care sa vi se implineasca tot ce doriti si sa fiti iubiti.