marți, 19 ianuarie 2010

You shook me ...

De cateva zile, blogosfera e impanzita de clipul, vechi de altfel, cu Metallica cantata la tambal. Bine, blogosfera e impanzita si de flacara violet, dar asta e alta discutie.

Toata lumea se mira ce face omul acela la tambal. E ca si cum te-ai mira de cei de la metrou, care canta la chitara clasica Strauss. Atat timp cat e muzica, poate fi cantata si cu naiul si cu violoncelul, doar ca suntem noi ignoranti si nu-i auzim.

Ca o replica la tambal, va las sa-l urmariti pe un alt "nebun" ...


9 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Bravo lui ca stie si poate...pe bune!Io n-as putea face asa ceva...:)
Iar ala cu tambalu' mi-o picat cu tronc,bre...si io-te ca l-am pus si io la admirat in postare!:))

Coana Zoitzica spunea...

mie nici sa cant normal nu-mi iese, d-apai cu mainile sau tambalul :))

Anonim spunea...

Sa vedem cand o sa apara Requiem-ul de Mozart la acordeon :))..?
Cred ca imi tai venele pe lung :P

Little Miss Sunset spunea...

@joker: http://www.youtube.com/watch?v=vIMbfZMeCWc
sa ma chemi sa vad cum le tai :)))

coolboy spunea...

that's really funny

Anonim spunea...

@ LMS

Nu e bre requiem-ul. Imi pregatisem lama :P

Little Miss Sunset spunea...

@naveen: but incredible in the same time :)

@joker: dar se paote :)

jock the rock spunea...

no comment! :)

Little Miss Sunset spunea...

@jock: i know :))))