luni, 11 ianuarie 2010

Stop joc

Mi-am luat o leapsa de la Nina si cum nu se face sa refuzi o invitatie la joaca, desi am spus pas acum mult timp, o sa raspund la provocarea i.

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.

"Pentru contribuabilii care au creante fiscale mai mici de ...", trebuie sa-mi iau un Minulescu sa-l tin la birou :)

2.Fără să verificaţi, cât e ora?

13.25

3. Verificaţi!

13.20

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?

In negru din cap pana-n picioare, dar am margele mov.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

Cifre si la un prost.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Genti trantite pe birou.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Ieri si am fumat de la vecini.

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Vis sau realitate...imi pazea usa de la intrare o "chestie" imbracata in hanorac negru, cu gluga trasa pe ...capul care nu exista. Dupa ce ne-am certat ca vrea sa intre in casa, mi-a spus ca a gresit apartamentul.

Azi o sa ma uit pe scara daca a nimerit apartamentul :)

9. Când aţi râs ultima dată?

Azi dimineata uitandu-ma la un nene cum incerca sa se parcheze.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?

Un brad din beteala si globuri...nu mi-a disparut spiritul sarbatorilor.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Servetele.... o sa mi se usuce gatul si o sa tusesc rau, asa cama nevoie de servetele inainte de bautura.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Indiana Jones si ....ceva cu craniul :)

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Da. Un nene cu care m-am intalnit in parcare, eu urcam, el cobora si, cand am ajuns cu liftul la primul etaj, el era deja acolo. Inca ma intreb cum s-a intamplat.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Da.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!

Daca nu stim, inseamna ca nici eu nu stiu, inca.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?

Probabil Maria.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Cu siguranta Radu.

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Da, dar mi-a trecut, deocamdata.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Televizorul te ingrasa cu 5 kg.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Poli pamantului, ca sa nu mai asteptam pana in 2012 si sa ne vedem de viata.

21. Vă place să dansaţi?

Mie da, nu stiu altora.

22. George Bush?

Bula.

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

Vremea.

Cine doreste, cine pofteste sa guste o leapsa a la Ninikca.

4 comentarii:

nina spunea...

Parerea despre chestionar e geniala si da, ar trebui sa ai Minulesc la birou. :)

Dili spunea...

..si sigur nenea de la etajul 1 nu era ala de sub gluga din vis? Simpatici vecinii altruisti.

PS: Io as fi vrut sa completez azi chestionaru', c-am avut asa vis misto azi noapte cu niste urmaritori, m-au si impuscat!!!

Little Miss Sunset spunea...

@nina: stiam eu :))

@dili: pai si ce te retine? considera leapsa data la tine :))

Dili spunea...

pai nu mere, ca am completat-o deja ieri :-)) si oricum sunt impuscata, am murit, finish! :P