miercuri, 23 decembrie 2009

O tara de NESIMTITI

In Romania nu exista "clientul nostru, stapanul nostru". In Romania exista " clientul nostru, fraierul si prostul nostru".
Nu o sa ajungem niciodata in lumea civilizata, nu o sa invatam sa traim fara cozi pentru ca nu stim sa facem afaceri. Termenul de afacere, in Romania, este asociat idei de furt, smen, tras in piept si alte variatiuni. In Romania nu exista "gentlemen's agreement", nu exista scrupule, nu exista limita si nu exista afaceri. In Romania se dau tunuri, se pun tepe si se fura cu legea in mana, toate bazandu-se pe naivitatea CLIENTULUI.
In Romania, fiecare individ care fura, primeste mita, inseala in afaceri, promite si nu respecta, toti acei oameni care se vor "de afaceri" nu sunt cu nimic mai presus de bisnitari din fata de la Patria, de pe vremea lui Nea Nicu.
Am scris cum poti sa primesti o
tunsoare cu toti nervii din lume
, am scris de si am promis sa nu mai fac reclama..oricum ar fi ea, tot reclama se cheama.
Acum o saptamana, o colega de birou a facut o comanda online. Desi promisa livrarea in 24de ore, comanda a ajuns in mai mult de 48 de ore. Motivul intarizerii? Nu a primit niciun raspuns.
Luni m-am hotarat sa fac si eu o comanda online. O sa spuneti de ce nu merg la magazin. Raspunsul este simplu- cu 3 zile inainte de Craciun, numai in magazine nu-mi doresc sa fiu.
Pe site se "promite" livrarea in 24 ore prin
Fan Curier.
Astazi, miercuri, la 48 de ore de la comanda, sun la magazinul on line
"La patru ace"
sa intreb ce s-a intamplat cu comanda. Mi se raspunde la telefon si mi se spune ca nu este la birou, sa revin.
Dupa 2 ore, sun din nou. "Domnul" respectiv imita robotul telefonic si inchide.
Se pare ca nu mai exista limite in ceea ce priveste NESIMTIREA.
Nu, nu am platit online, am preferat sa platesc la livrare.
In ultimele 2 luni, am tot cumparat produse online, produse de o valoare mult mai mare, dar niciodata nu m-am lovit de o asemenea nesimtire.
As dori sa anulez comanda, dar ma tem ca "robotul" nu o sa inteleaga ce spun.
Daca asa vor sa faca afaceri, in vremurile acestea, chiar ma bucur ca a venit criza, poate mai scapam de nesimtititi, oportunisti si manageri dupa ureche.

6 comentarii:

kameluna spunea...

Eu am facut in octombrie o comanda "La patru ace" dar sa stii ca au fost foarte prompti.Poate e din cauza craciunului.Produsele sunt ok dar pe ele scrie made in china...Nu esti obligata sa ridici pachetul.Tara de NESIMTITI,va ramane in continuare pentru ca de vina suntem noi,cei care acceptam nesimtirea lor...Eu una ma bucur uneori ca sunt departe chiar daca asta doare al dracului de tare ...mai ales de sarbatori.

Little Miss Sunset spunea...

@kameluna: nu m-a deranjat ca intarie, m-a deranjat atitudinea si "facutul" pe robotul.
china...noua putere mondiala, deci e ok.
e greu sa fii departe, dar obatzda face toti banii :)

Anonim spunea...

da' banii tot pe apa sambetei sau dus...si de la tin un pic, de la altul alt pic...pic-pic.
Si ca sa vezi ca nimic nu e intamplator, cuvantul de siguranta a fost trisori

Little Miss Sunset spunea...

@joker: nu am platit inainte ca nu suntem la ...desi asa pare :)
chiar atata ciunga-n par nu am, doar ca ma asteptam sa fie prompti si nu in halul acesta de indolenti. dar traim in romania

Anonim spunea...

@ LMS

Aaaaaa niste amatori :))

Coana Zoitzica spunea...

@joker: n-ai cu cine :)