luni, 14 decembrie 2009

Unde sunt?

Stiam ca legile sunt date sa fie urmate si nu demonstrate, dar se pare ca in Romania totul este posibil.
Ori mi se intampla toate numai mie ori e de la aerul rece, cert este ca nimic nu mai este asa cum ar trebui sa fie. Poate sunt obosita si mai sensibila la lucrurile acestea dar ...

vineri seara, la iesirea dintr-un magazin cu materiale de constructii, dupa ce observ la casa vecina un nene cum rupe ambalajul la o yala si o baga in buzunar, agentii de paza ma verifica pe mine de 2 ori, desi aveam numai cutii mari, deci imposibil de bagat in buzunar, iar pe nenea il lasa sa iasa linistit.

sambata seara, dupa cateva beri fara alcool, am sfidat legile fizicii si toate celelalte legi inundandu-mi vecina. Cum care vecina? Vecina de la etajul superior. Nu ati inteles? Nici eu, dar ea sustine ca este posibil ca apa sa curga in sus si nu in jos.

sambata noaptea, pe Vasile Milea, chiar langa noul mare magazin, 2 ... "tineri" in pantaloni scurti (sambata a nins prima data in acest sezon) jucau fotbal. Unul pe o parte a bulevardului, celalalt pe cealalta parte, alergand in paralel si dand mingea printre masinile care circulau....doar ce am scris de gardul mic.

duminica dimineata imi dau seama ca ce am invatat la scoala ramane valabil, si anume apa curge in jos. drept urmare a inundatie pe care i-am produs-o sambata vecinei de sus si a faptului ca a plecat definitiv zugravul din casa....am o mare pata pe tavan.

Chiar nu-mi doresc sa demonstrez pe pielea mea toate legile lui Murphy.
Voi ce ati reusit pana acum?

2 comentarii:

Anonim spunea...

bre la mine e clar ca apa curge de sus in jos asta o pot confirma de doua ori vecinii mei de la etajul 6 in jos. Tin pe acasta cale sa le multumesc ca m-au suportat, chiar daca nu iti citesc blogul.Cu siguranta cineva acolo sus vede :).
Aaa si era sa uit , legile sunt date pt. a fi incalcate. Eu asa stiam.
Cotesser cuvant de siguranta. Inseamna oare cotetzar in franceza?:))))

Little Miss Sunset spunea...

@joker: pai te-au vazut asa mare si rumen in obrazi, le-a fost frica sa spuna ceva :))
legile sunt pentru fraieri, nu??
pai tu le stii, ca tu le ai cu limbile (carcotasii sa se abtina, ca vb serios) :)