duminică, 20 decembrie 2009

Crowded house

A trecut o saptamana de cand m-am mutat in noua casa.
Nici nu siu cand a trecut timpul, parca mai ieri va povesteam aventurile cu banca, cu fondul de garantare si multe altele. Acum, toate astea par atat de departe incat ma intreb daca le-am trait sau doar le-am visat.
A trecut si nebunia cu zugravii, electricienii, instalatorii, a trecut pana si criza de nervi cand m-am vazut inundata chiar in ziua in care au plecat zugravii.
A ramas casa...asa cum mi-am dorit-o eu si usa larg deschisa.
Multi m-au intrebat cum e sa locuiesti singura...Habar nu am. A fost tot timpul plin aici, vizite, musafiri, prieteni...pe toti i-am intampinat cu "Bine ati venit la mine acasa".
Este incredibil de cat de putine lucruri avem nevoie pentru a gasi linistea pe care o cautam...o carte gasita acolo unde ai lasat-o acum 2 zile, o cutie in loc de masa, asa cum vrei tu, putere deplina asupra telecomenzii, dar si ... astea nu sunt importante.
Ma bucur de muzica de Craciun de la Magic FM, de o tigare fumata in mijlocul casei, de o cafea cu lapte nici prea dulce, nici prea amara si de bocanitul vecinilor de la 4, care abia acum se muta. In dormitor ma asteapta 2 genti pline cu haine, dar nu TREBUIE sa le asez acum, ci cand am eu chef, colindele se aud la radio, privesc zapada asezata pe acoperisurile caselor si simt mirosul de lemn ars in soba... vine Craciunul in casa noua.




Va invit in ...


14 comentarii:

good girl spunea...

S-o stapanesti sanatoasa, cucoana! Venim de revelion! :D

nina spunea...

Ce fericire pe tine maica! Da' ai si tras destul ca s-o ai, asa ca daca ma intrebi pe mine, o meriti pe deplin. S-o locuiesti sanatoasa!

Anonim spunea...

Cunosc sentimentul..sa o stapanesti sanatoasa si dupa bunul plac

Little Miss Sunset spunea...

@good girl: multumesc mult mujer, mai ales ca stiu cat ti-ai dorit si tu sa nu ma mai auzi discutand de lavabila, culori, mobila, glaf, etc :)

@nina: mersi mult. greu de acum incepe, dar noi sa fim sanatoase :)

@joker: stii cat de buna e berea in casa ta? normal ca stii, toate sentimentele le cunosti dumneata :)

kameluna spunea...

Sa fii fericita!!! Sa ai parte de multa liniste si de multe bucurii in aceasta casa!!Craciun si un an nou fericit!!

Dili spunea...

mamaaa, sa fie in ceas bun, misto canapeaua da' nu stiu daca incapem toti pe ea. Deci de Rev, artificiile in parc la Moghioros si sampania la tine ok? :DDD

Cristian Gheorghe spunea...

frumos! S-o stăpânești sănătoasă! Să știi de pe acu că locul din dreapta de pe canapeaua aia mișto e al meu când oi veni în vizită pe la matale. :)

Tanti Jeni spunea...

Mămicule, frumos la matale. Dar bucătărie n-ai? Ar fi păcat...

Georgi spunea...

Bravo mujer!Imi place mult, si cum ti-ai aranjat, si privelistea de afara!S-o stapanesti sanatoasa si ai parte numai de bucurii intre peretii tai!

Little Miss Sunset spunea...

@kameluna: nu stiu daca ti-am mai spus bun venit, dar mai bine ma repet..deci bun venit! sarbatori fericite si tie si tot ce iti doresti.

@dili: incapem,incapem, daca nu ne tinem in brate ca doar nu o fi bai :)

@cristian: care dreapta? dar ce aveti cu canapeaua mea?

@tanti: avem si bucatarie, dar nu constituie punctul important al casei, nu pentru mine :)

@georgi: in loc de bucurii, am citit nebunii si ...mersi mult.
stii ce frumos e dimineata sa stai la bar, sa bei cafeau si sa privesti pe geam?

Stelian Muscalu spunea...

join to the club. bravos si felicitari. sa o stapanesti sanatoasa... nu am vazut sticlele de sampanie :-)

Georgi spunea...

te cred!!

Little Miss Sunset spunea...

@stelian: mersi si la fel si voua. am prins un moment liber si am facut pozele...sampania vine de anul nou :)

Little Miss Sunset spunea...

@georgi: dar nici tu nu poti sa te plangi la ce gradina frumoasa ai :)