luni, 12 ianuarie 2009

Sambata donam sange-benevol/obligatoriu

Au trecut sarbatorile si vin cu o intrebare de bun simt. Ati eliminat tot alcoolul din voi?
Daca raspunsul este "NU", te rog navigheaza cat mai departe de acest blog si nu privi in urma, s-ar putea sa intelegi ceva si sa te trezesti din letargia in care zaci.
Daca raspunsul este "DA", va provoc la un exercitiu civic.



Gata filmul? Nu ati inteles provocarea?
Am sa fiu directa, atunci.
Sambata, 17 Ianuarie 2009, va invit sa ne intalnim la orele 10.00 a.m. la Spitalul Universitar (Municipal) pentru a dona sange.
Motivul?



Argumentele?
1. Cu totii avem rude, prieteni, cunostinte care au suferit o interventie chirurgicala si au necesitat sange. Daca ei mai sunt printre noi, este meritul unor straini care i-au ajutat. Unii dintre voi, ati suferit chiar voi interventii chirurgicale si, tot datorita unui strain, ne bucuram de "beneficiile" crizei financiare impreuna.
2. Daca nu va intereseaza ce se intampla cu ceilalti si va ganditi doar la voi, aveti sansa sa va faceti analizele gratis si sa va simtiti si bine dupa aceea.
3. Daca primele argumente nu stau in picioare in fata voastra, puteti beneficia de cateva bonuri de masa gratuite, o zi libera de la un job jegos si o reducere pe transportul in comun.
Daca argumentele mele nu trezesc nimic in voi, mi-e mila pentru voi.
Cu restul, indiferent de motivele pentru care va hotarati sa faceti asta, va astept sambata aceasta, 17 Ianuarie 2009 la Spitalul Municipal.
Informatii importante pentru donare:
1.-spitalul se afla pe Splaiul Independentei, langa metrou Eroilor;
2.-inainte de donare, nu este indicat sa consumati alcool, bauturi energizante, cafea, sucuri accidulate sau orice alte produse care pot altera calitatea sangelui;
3.-nu uitati buletinul acasa.
Daca sambata dimineata voi fi singura persoana care doneaza sange, sper sa aveti un motiv mai mult decat zdravan pentru care ati lipsit de la apel.
Daca nu, inseamna ca nu am uitam sa fim oameni.


Later edit:
Pentru comentarii la adresa acestui articol, folositi sectiunea "Comentarii" din josul articolului. Consider toate comentariile pe mess sau telefon ca fiind o fuga de asumare a responsabilitatii.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Din pacate, nu pot sa fac asta, chiar daca am vrut la un moment dat sa o fac pentru o colega care chair avea nevoie de asta...
Conditiile sunt urmatoarele :

Poti dona daca:
Ai varsta cuprinsa intre 18 si 62 ani;
Ai o greutate corporala minima de 50 kg;
Ai tensiunea arteriala maxima de 20 mmHg iar minima 10 mmHg;
Nu ai afectiuni de genul: boli de piele, sechele pulmonare, operatie de ulcer;
Au trecut 72 zile de la ultima donare.
Daca esti hipertensiv (pana la 20 mmHg) trebuie sa stii ca este chiar recomandat sa donezi.

Coana Zoitzica spunea...

ok Crina. pe tine te iertam.

Dili spunea...

Buna! Sper sa pot veni si eu sambata, trebuie sa am doar buletinul? Trebuie sa-mi fac analize sau cum se procedeaza? Am nascut de curand si sper ca totul e ok...

Coana Zoitzica spunea...

bun venit dilimache.
trebuie sa indeplinesti conditiile puse de Crina.
in rest, doar buletinul si o inima mare.
analizele le fac ei, dupa ce donezi sange.
pe sambata.

Dili spunea...

S-a facut! Eu sunt inalta si maaare:-)) Tensiunea sper sa nu-mi faca figuri, normal era 9/5, in sarcina spre 11-12/7, acum nu stiu :-) da' ii fac io felul hehehe...

good girls go to heaven bad girls go everywhere spunea...

Sambata dimineata bem cafeaua pe banca in fata Spitalului Municipal. Nu vin cu mana goala, vine si Sunshine cu mine.
Sunt curioasa cati vom fi...
Pana atunci, s-auzim de bine!

Georgi spunea...

Felicitari tuturor celor care vin samabata in fata Spitalului Municipal. Desi nu pot fi acolo in fapt, am sa fiu alaturi de voi toti cu gandul si cu sufletul!!

Dili spunea...

M-am trezit si eu tot citind pe net.... am in sange virusul herpetic... pana acum cateva luni habar n-aveam... am voie sa donez au ba?!

Coana Zoitzica spunea...

@ dili: se pare ca nu. un mic research pe net asa spune. keep in touch.