miercuri, 7 ianuarie 2009

Povestile bunicilor

Bunicul obisnuia sa-mi povesteasca cum a fost in razboi. Tot bunicul imi povestea cum se aseza pe scaunel si privea peste munti, la sfarsitul razboiului, si ii astepta pe americani.
Bunica imi povestea cum, stand bunicul pe scaunel si privind in zare in asteptarea americanilor, in fundul curtii s-au trezit cu rusii.
Bunica a insistat sa merg la scoala si sa invat geografie, sa stie fata ca avem granita directa cu rusii si nu cu americanii. Am invatat geografie si, culmea ironiei, aveam granita cu rusii si nu cu americani.
Dupa revolutiile din '89, am incetat sa avem granita cu rusii, dar tot ii asteptam pe americani.
Au aparut unii "halatisti", gen Vadim, care au cerut sa facem poduri de flori peste Prut. Le-am facu si, in loc de flroi, ne-am umplut de moldoveni, care nu e nici romani, nici rusi. Dar ce p**a mea sunteti Dumneavoastra, ma rog?
Pod peste Atlantic am facut? Atlanticul este balta aceea mare care desparte Europa de America. Ma gandeam ca poate ne trimit ei gaze pe pod. De unde gaze? Pai cred ca din Alaska, ca doar d-aia le-au vandut rusii pamantul americanilor.
Acum eu nu stiu de ce ma supar, ca au inchis rusii gazele sau ca nu au venit americanii?
Daca ma gandesc ca ministrul Economiei este "sun papucul nevestei Adriean" stiu de ce sunt suparata. Ca nu au venit americanii sa-l bucure pe bunicu.

Niciun comentariu: