joi, 15 ianuarie 2009

Donam sange, dar schimbam locatia

Am spus aici ca donam sange sambata. Campania ramane deschisa, se schimba doar locatia-in strada Caracas 2-8, sector 1 (punct de reper Str. Dr. Felix-Victoriei).
Motivatia? In aceasta tara trebuie sa mori organizat. Orice altceva poti face in deplin haos, dar, de murit, mori organizat. Avem zeci de spitale in orasul acesta sufocat, avem sute de medici platiti si cu pensii si cu salarii, avem mii de bolnavi care necesita sange, avem campanii (de milioane de euro din banii nostrii) televizate care ne indruma sa donam, avem vointa sa facem asta, dar ne lipseste locatia. Nu putem dona sange unde vrem, cand vrem si cum vrem.
Mai nou, in Bucuresti, nu poti dona sange decat la Floreasca, Fundeni sau Centrul de transfuzie. Pentru doritorii de amanunte, aflati mai multe aici.
Asa ca, dragii mei, va astept organizat, la ora 10 la locatia noua.
Repet, toate comentariile tendentioase venite pe mess sau telefon, referitoare la acest subiect sunt ignorate.

6 comentarii:

Georgi spunea...

Vezi ca pana la urma tot "ei" sunt de vina,si nu oamenii despre care vorbeam cu totii si spuneam ca sunt rai,nepasatori. cred ca asta aceasta indiferenta ucigatoare a fost plantata in ei, cu "amanunte" de genul acesta. Ai oameni care vor sa faca un gest umanitar, dar le pui betze in roate. Pai normal ca se scarbeste omu' si nu-i mai vine sa fie pus pe drumuri si a doua oara. Dar voi, cei care faceti asta, ganditi-va ca nu o faceti pentru "ei", cei care va pun betze in roate, ci pentru "ei" cei care au adevarata nevoie de voi! Asa ca va rog, nu bandonati, nu va lasati intimidatzi de grotescul situatiei, si duceti-va sa donati ori de cate ori puteti! O zi buna!

Dili spunea...

Of, am sunat la ei si mi-au zis asa:
- sambata e rezervata doar pentru urgente
- pt donatorii "obisnuiti" programul e L-V de la 7.30 la 11, pe un site am gasit insa pana la 14
- virus herpetic in sange chiar daca doar ca purtator => nu pot dona
M-am dezumflat de tot. Scrisesem mai mult dar am sters. Georgi ai dreptate. NU stiu daca primesc si sambata oamenii, d-na de la tel a zis ca nu!.... Eu m-am intristat.

Coana Zoitzica spunea...

@ georgi:eterna si fascinanta romanie. unde ar mai fi farmecul acestei tari? sper sa se schimbe ceva in urmatorii 20 de ani.

@ dili: eu am sa merg sambata, nu e o urgenta sa donez sange ci e o urgenta nevoie de el. la telefon mi s-a spus ca se poate sambata pana la 12. nu te intrista, sper sa fii tu ok.

Dili spunea...

Eu sunt ok, arat acum ca un caine plouat si zburlit tot. Azi ma revolta totul. Partea buna e ca m-am ambitionat sa-mi refac analizele.
Bravo, sa ramai la fel de luptatoare si optimista! Te pup!

Anonim spunea...

Exista ocazia sa donezi sange. Dupa aceea ti se va spune ca nu e bun pentru ca ai avut nu stiu ce boala in copilarie.
Citeste- te "altermedia". E pe stilul tau(sau invers)
Strainul bastinas

Coana Zoitzica spunea...

@ strainul bastinas: un pic de optimism nu a stricat niciodata. posibil sa fie asa, dar ce te faci daca ai un sange bun, dar un suflet rau si nu donezi pe principiul acesta?