sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Amazing race

Pun ramasag ca v-ati gandit la emisiune si nu la ce m-am gandit eu. Ok, si mie imi place emisiunea, de fapt nu emisiunea, cat ideea de a face lucruri nebune, de a-ti depasi limitele, de a castiga o suma de bani (recunosc ca sunt importanti in ecuatia asta) si, la toate astea,se adauga o calatorie in jurul lumii.
Am sa revin la gandurile cu care am inceput acest post. Mi-am dorit zapada iarna aceasta, nu pentru a ma da cu sania sau a avea propriul patinoar in fata scarii, ci pentru a-mi spala masina (pentru a afla culoare originala ma uit in acte). A nins un pic, a fost haos in oras, am constatat ca nu este indicat sa nu ai ghete la masina, am lasat masina acasa, am revenit la vechile obiceiuri (foarte vechi de altfel)gen metrou si tramvai, dar s-a topit zapada. Aseara a nins din nou, eu tot fara ghete la masina, am luat parte la mitingul din Bucuresti (nu a fost miting, dar s-a circulat ca naiba), am mers cu 20 la ora si am slabit 1 kg.
Trebuie sa merg la cumparaturi de ghete pentru masina si pentru mine, nu vreau sa patesc ca ei. Distractie placuta.

Niciun comentariu: