luni, 19 ianuarie 2009

Sa invatam spaniola

Am un obicei prost, invatat pe vremea cand lucram la bugetari, si anume, in pauze, sa arunc un ochi pe ziare. Cum este luni, ma gandesc ca nu pot fi stiri decat despre accidente, violuri si nelipsitele baliverne din fotbal, desi este pauza.
Imi pica ochii pe stirea cu ascultatul telefoanelor; de azi, toti operatorii de telefonie fie fixa, fie mobila ne asculta telefoanele si ne citesc sms-urile si, colac peste pupaza, le mai si stocheaza 6 luni, pentru orice eventualitate.
Nu mi-am propus un blog de stiri, drept pentru care trecem peste stire si ajungem la concluzii. Vor asculta telefoanele tuturor, deci si a lu' Tzatza Floarea din Cucumbatzii din Deal care se va plange la fiesa (fiica-sa in varianta populara) ca nu ii fata vaca, si a lu' Badea Partzan care se va plange la o linie erotica ca nu ii mai creste pensia, si a lu' partzaru din colt care incearca sa vrajeasca o rapandula spargatoare de seminte de la alt colt si asa mai departe. Care este problema aici? Pai la cate milioane de utilizatori exista va puteti gandi cam ce sistem de depozitare trebuie sa aiba nenicii?? Cam ce sistem ar trebui sa aiba, care sa nu se simta la buzunarul nostru?? Ca in Romania, tot ce este nou si necesita costuri suplimentare le plateste boul care are cartela.
Finalmente care este diferenta dintre ce era si ce este Romania azi sau care este diferenta dintre Venezuela, Cuba si Romania?
Oscilez intre cele 2 tari, oricum spaniola este punct comun, si ma gandesc daca rom si dansuri la colt de strada sau Anzii si fumatul de foitze. Imi plac tarile astea, ca un 2 nebuni la conducere. Ok,recunosc si noi avem unul, dar cred ca in clipa in care a venit frizerul si a taiat suvita, i-a taiat si cohones-urile (primul cuvant invatat in spaniola) ca prea se face pres la toate prostiile pe care le cer unii.
Acum de ce mai platim ca prostii "agenturili straine" sa ne caute de galci, cand, tot pe banii nostrii, le fac altii treaba? A, m-am prins. Suntem o tara de prosti, pe care ne conduce unu' care se da cocos in batatura lui si isi bate nevasta si copiii , dar cand iese dintre granitzele noastre tace malc, cand are vocea subtire.
Acum daca el si, asemeni lui, nu au nici altii cohones, chiar trebuie sa umble o tara intreaga in curu' gol, ca avem telefonul ascultat? Pai ma pasarica, ca sa zic asa, daca vrei sa auzi cine cu cine se mai joaca de'a fata'scunselea, zii bre, ca nu vreau io sa platesc labile triste care o asculta pe Sugaru.

P.S. Orice trimitere la personaje publice, este pur intamplatoare. Daca le bazaie musca, inseamna ca miroase.
P.S.2- Lu' Tzatza Floarea i-a nascut vaca (stire transmisa pe canalele speciale din fundu curtzii).

13 comentarii:

Georgi spunea...

Super tare post'!! De ce nu te duci tu sa-i iei painea de la gura lu mircea badea, nu stiu?!! ca esti mult,mult mai buna!!! dar tot nu inteleg cum se face de e legal sa le asculte (pe telefoane)?cine le asculta? ca le trebuie sa angajeze toata tara ca sa se asculte unii pe altii, ca la cata cantitate de stiri se vehiculeaza, nu-ti ajunge un fluviu! ce dracu ma, tara asta chiar e casa de nebuni!!

Coana Zoitzica spunea...

mersi mult georgi! nu ma ridic la nivelul lui badea sau el la nivelul meu :))). pana acum s-au batut in dosare de desconspirare a spionilor, acum revenim la ce a fost.
nu suntem o tara de nebuni ci una de turnatori si pupincuristi.

Georgi spunea...

cum vrei tu sa-i spui! Pana la coada rezultatul e acelasi, si sfatulmeu acelasi: fugiti fratilor care aveti ceva in cap si vreti ceva de la viata, fugiti cat va tin picioarele si unde va duce avionul. Si lasati-i pe "ei" sa imparateasca Romania, aia de le bazaie musca! numa' bine!

Georgi spunea...

apropo, cand m-am uitat la profilul tau (inca odata ca nu-mi aminteam din ce oras esti, da' acu' am vazut ca nici nu mentionezi, d'asta nu-mi aminteam eu, ca altfel am ceva de pachiderm in mine:memorie de elefant), deci cum spuneam cand dadeam un "check" la profilul tau, ajunsese la 666 views!! Hahaha

Coana Zoitzica spunea...

ma pregatesc sa fug, dar au grija astia cu mustele sa ne faca de cacao pe unde apuca. orasul este bucuresti desi l-as schimba fericita cu vienna. lucrez la asta.
o pura coincidenta numarul, apropo cine a spus ca are semnificatie?

copper spunea...

Oh, sper sa lucrezi bine, asa de bine incat sa-ti iasa. Viena este un super oras, sunt absolut si iremediabil indragostita de el(oras)! si eu sunt tot din bucuresti. pe unde locuiesti?sorry dar sunt inca pe contul lui pascal!mi-e lene sa mai eis, sa intru iarasi...

Dili spunea...

Da, chiar, si de ce 3+3 ar da un rezultat malefic...
Telefoanele alea cica sunt stocate 6 luni si apoi le dilesc, chipurile sa fie la dispozitia organului juma' de an... sa vezi ce de infractori si criminali prind astia. Serverele lor cred ca sunt de aur, ca la noi la serv crapa chiar daca au costat j'de mii de euroi.
N-am inteles de la tv cum ramane cu incalcarea intimitatii da-n fine. Baga tare cu Viena, tinem pumnii!

Coana Zoitzica spunea...

@cooper: chiar ma gandeam ce bine vorbeste pascal romana. nu ai cum sa nu iubesti viena, eu ma simt ca acasa acolo (cred ca intr-o viata anterioara am locuit acolo).
@dili: care intimitate?nu inteleg diferenta dintre vechea securitate si ce e acum, cat despre servere-pe banii prostului ca doar cum vrei sa prospere firmele astea?

Georgi spunea...

Asa cum eu sunt convinsa ca am locuit aici intr-o viata anterioara. Inteleg perfect cum simti.

Coana Zoitzica spunea...

@georgi: tu esti deja acolo, eu mai adun ceva nervi pe aici ca sa pot savura viena mult mai bine :))

Georgi spunea...

orice efort iti va fi rasplatit, se merita sa faci pe dracu in patru, crede-ma!! Asa ca, aduna-ti toata energia si...break on through to the other side, cum spune Jim Morrison

Anonim spunea...

Rog pe toti care au scris comentarii la acest subiect sa citeasca "http://apologeticum.wordpress.com/". Are legatura cu ascultarea telefoanelor.
In alta ordine de idei: toate tarile civilizate tind sa fie la fel. Nu mai au aceea "identitate nationala". Poate gresesc.

Coana Zoitzica spunea...

@ anonim: iti bati joc de mine? credinta nu are nimic in comun cu fatarnicia. identitatea nationala nu sta in ascultarea telefoanelor. in cursa globalizari, poate se pierd din multe repere nationale, dar esenta ramane aceeasi si nu se impune aratand cu degetul.