marți, 29 septembrie 2009

Mica si groasa sau lunga si subtire

Eu vreau ...
... iar eu vreau ...

E doar o problema de gust, ar spune unii, altii ar spune ca e problema de stil, iar carcotasii , dupa ce si-ar rade in barba, ar spune ca marimea nu conteaza, jucausa sa fie.
Jucause sunt toate, indiferent de lungime, grosime si miros. Unul din viciile cele mai apreciate in randul femeilor.
Nu cunosc multe femei care sa se ascunda in spatele lor, sa le refuze sau sa strambe din nas la aparitita lor. Bine, nu cunosc nici barbati multi care sa carcoteasca la prezenta lor si mereu am spus ca un barbat care nu le apreciaza este un barbat cu o multime de alte defecte.
***
Nu inteleg, insa, de ce sa alegi sa strangi intre degete una mica si groasa cand poti alege una lunga si la fel de groasa.
La fel de bine, nu inteleg de ce sa te multumesti cu una lunga si subtire, pe care sa o manui falnica, cand poti avea una la adevarata ei masura.
Femeile sunt greu de multumit, intotdeauna vor mai mult sau mai putin, vor mai mare sau mai slab, vor mai gras sau mai subtire, vor mai mult sau mai putin. Femeile sunt acea specie care reuseste performanta de a nu se face inteleasa nici printre semenele ei.
Revenind la problema mea, de ce prefera unele femei una mica si groasa cum este ...
aceasta?
De ce unele prefera una lunga si subtire precum ...
aceasta?
De ce le aleg pe acestea, cand pot avea una mare si groasa precum ...




***
Daca tot alegem cum sa murim, macar sa murim satisfacute!!!

24 de comentarii:

Anonim spunea...

Offff ca nu va mai satura Dumnezeu :))

nina spunea...

Jokerul are dreptate. Ce atatea variante. Cum o fi maica, numai sa fie!

Dili spunea...

Io zic ca e mai important unde o consumi si cu cine.

Little Miss Sunset spunea...

@joker: la ce te referi? :)

@nina: nu poti sa te multumesti chiar cu orice :))

@dili: chiar crezi ca e important cu cine o consumi?

Anonim spunea...

@LMS
la cea lunga si groasa :)

Little Miss Sunset spunea...

@joker: te referi la marlboro,da? :)

asdfgh spunea...

Amen sister!!!

Anonim spunea...

@ LMS

La Marlboro bre, doar nu la Calu' din Marlboro

Little Miss Sunset spunea...

@rox: :D

@joker: ce ai domne cu calu?

Anonim spunea...

@ LMS

Pai daca-mi pui la indoiala ce zic :)

Anonim spunea...

pana la final am crezut ca te referi la altceva :D

Dili spunea...

da Missule, e important cu cine, pe terasa cu o prietena e mai misto decat in birou cu un coleg, nu?

Little Miss Sunset spunea...

@joker: eu? :D

@anonim: numai la prostii va sta mintea :)

@dili: acum depinde si de coleg :) "norocul" meu ca toti colegii sunt nefumatori :)

Dili spunea...

Valeleu, nasol sa n-ai cu cine dar uite-asa tii si tu pacatu' departe.

Ana-Maria spunea...

Missy...foarte tare postul asta!:)))Mi-a placut...Sincer:eu am inceput cu scurta si groasa si am terminat cu lunga si subtire...si de 5 luni sunt abstinenta si nici nu vreau sa mor satisfacuta!:))))Ca m-am autosatisfacut 22 de ani,ajunge,nu?

Little Miss Sunset spunea...

@dili: doar la birou, ca-n rest recuperez :))

@ana: mujer, daca te intorci la vechile obiceiuri...macar sa fie lunga si groasa, sa stii o treaba :)

Lup the Dude spunea...

Lights? Te credeam o femeie care prefera ceva mai tare, filters :P

Little Miss Sunset spunea...

@dude: am si eu defectele mele :P

sabina spunea...

lunga si groasa!da,se poate!...
kent-ul ala lung=))

Little Miss Sunset spunea...

@sabina: mujer, cu ken se joaca barbie...:P

yahoo status spunea...

Buna ziua . Detin blogul www.timisoararomania.ro , are page rank 3 si 150 vizitatori unici pe zi .
As fi interesat sa facem schimb de linkuri . Eu va adaug blogul , in lista mea de parteneri pe timisoararomania.ro iar dumneavoastra adaugati
site-ul www.yahoostatus.ro cu titlul yahoo status(pentru a nu avea link direct , unul catre altul , e mai avantajos pentru amandoi)
Daca sunteti de acord va rog sa-mi dati un e-mail de confirmare : admin@yahoostatus.ro iar in cateva ore va adaug linkul la parteneri .

Multumesc foarte mult si atept un raspuns ,

Tudor
www.yahoostatus.ro
www.timisoararomania.ro

Stelian Muscalu spunea...

ti-ai gresit cariera. ai o scriitura de invidiat. felicitari (nu ca ai fi avut nevoie) :-))

jock the rock spunea...

hi hi! ce m-am distrat!

Coana Zoitzica spunea...

@yahoo: nu mi-s interesata :D

@un om: am rosit. mersi mult :)

@jock: cu ce te-ai distrat? spune si aici :)