marți, 1 septembrie 2009

Prima casa-BRD-Elodia-episodul 5



Vin dupa un week-end ce s-a prelungit cu ziua de luni, cand am zacut efectiv. Am reusit sa bifez cate ceva de pe
lista , dar nu discutam aici despre asta.
Am inceput cu Anastacia, pentru ca azi ne incanta la Bucuresti. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie imi place vocea ei ragusita si lipsa de marketing. Inca nu stiu daca am sa ajung la concert, desi imi doresc...

Revin la prima casa cu ultimii nervi. Pe 24 august am dus la banca ultimele acte cerute.
Liniste si pace timp de 4 zile, timp in care m-am gandit ca imi vor re-analiza dosarul de la A la Z. Ma incapatanez sa trimit un mail duduii Oana si sa o intreb care este totusi procedura. Iubesc sistemul bancar din Romania, exista mii de proceduri si procedee aplicabile numai in cazul prostilor, pentru restul...dar nu mai am de gand sa ma enervez.

28 August- Primesc mail de la banca prin care sunt anuntata ca dosarul meu a plecat la fond. In acelasi timp, mi se spune ca dosarul pleaca la fond prin firmele de curierat si este posibil sa faca si 5 zile.

5 zile lucratoare. Nu stiu cum se lucreaza la voi pe plantatie, dar la noi, daca trimiti un plic la Viena, sa spunem, azi ajunge maine. Fara prioritate, fara taxe suplimentare si tot prin curier.

Sediul central sau centrala BRD se afla in blocul turn din Piata Victoriei.

Ghiciti unde se afla sediul Fondului. Nu ati reusit? Va spun eu... la piata 1 Mai, adica la 1(una) statie de tramvai sau autobuz de Piata Victoriei. Nu sunt carcotasa, ma gandesc ca firmele de curierat se afla in oarece dificultate si ingroasa lista falimentelor tocmai din acest motiv. CUM ESTE POSIBIL CA UN PLIC SA FACA IN 5 ZILE O STATIE DE AUTOBUZ?

Tot vineri, prietena R. a rupt usa fondului sa intrebe daca a ajuns dosarul acolo. Stupoare. Dosarul se afla la ei din 21 August, dar va intra in lucru abia pe 31 August. Motivul? Foarte multe dosare si foarte putin personal. Deci nu se pot incadra in cele 5 zile lucratoare, conform legii. Oricum legea nu prevede nimic pentru cazurile celelalte, asa ca pot raspunde fix "cand vor muschii lor".

De vineri am inceput sa perii proprietarul sa prelungim precontractul. Nu stiu daca am sa reusesc sa prelungesc termenul de 15 Septembrie, pentru ca la momentul acesta imi este foarte clar ca nu voi reusi sa fac nimic pana atunci. Sper sa nu ma intrebe nimeni de ce vreau sa prelungesc si nu fac alt contract....cred ca este mai mult decat evident.

Acest program mult trambitat de "Piticot" -a se citi Boc- se intinde pe o perioada de 7 luni. Au trecut 2 luni din program; actele stau cam o luna la banca...cu putin noroc si daca te misti repede, inca o luna pe drumuri intre banca si fond, inca o luna daca se razgandeste proprietarul si o iei de la capat, inca o luna .....

Azi o sa fac un drum la fond, macar sa stiu ca mi-a ajuns dosarul acolo, si sa .... ei bine DA, sunt dispusa sa dau o ciocolata doar sa se miste mai repede. Aruncati cu rosii si oua in mine, nu sunt adepta mitei si a spagii, dar cred ca oamenii de acolo au nevoie de o "incurajare" sa se miste mai cu "talent".

Rabdare si tutun... tutun si rabdare...

7 comentarii:

nina spunea...

Mamica, hai ca ma concentrez sa-ti iasa repede dosarul aprobat ca nu stiu altii cum stau, da' eu vreau sa te vad la casa ta mai repede, ca m-ai capiat de cap doar citind peripetile astea ale tale.

Little Miss Sunset spunea...

@nina: mujer, daca te joci cu cine nu trebuie...ca parca am mai auzit vorbele astea :P
si eu vreau sa ma vad mutata, ca tre sa pun wii in functiune :))

ioana spunea...

gandeste-te ca cel putin ai ce scrie pe blog...

Little Miss Sunset spunea...

@ioana: am ce scrie, dar nu mereu am chef....in plus, dupa ce termin cu banca pot sa scriu despre mobila si decotratiuni, nu crezi?
parca ar fi mai frumos totusi :))

Anonim spunea...

Ca încurajare, să știi că și serialul ”Dallas” a fost conceput inițial ca mini-serie de 5 episoade...

asdfgh spunea...

Deci vin si eu cu un bax de cioco, numai sa il aprobe odata. Ca vreau sa aduc damigeana de casa noua :))

Little Miss Sunset spunea...

@cristian: scuipa-n piept, ai innebunit???? pai tu vrei sa ma vezi alba la par inainte de termne?

@rox: pai cu un bax cred ca aproba la toti prietenii :))) sau tu vrei sa-ti faci intrarea? ;)