vineri, 2 octombrie 2009

Caut-o la amigdale

Iubirea adolescentina se manifesta in toate locurile. Vezi tinerii, pusti carora abia le-a mijit mustata si fete care invata sa mearga pe tocuri, cum se inghesuie la colt de bloc, in curtea scolii, pe scara blocului, in autobuz, la coada la film, oriunde numai inghesuiala sa fie.
Lucrurile astea nu se schimba niciodata, poate mai scade varsta la care incepe inghesuiala, dar adolescenti inghesuindu-se vom vedea mereu.
Sa nu fim carcotase, si noi, cand eram adolescente, ne inghesuiam prin locuri ferite de privirile curiosilor, ne lasam stranse in brate, sarutate si intrebam curioase mandrul "unde ai gasit corn cald si de ce-l ascunzi in buzunar?".
Am evoluat, ne-am maturizat si am aflat ca in buzunar nu se ascunde decat... bucuria de a fi cu noi. Nu ne mai inghesuim la colt de strada, iubirea a devenit mai linistita, mai adanca, a trecut de faza animalica din tinerete.
***
Acum, tineri responsabili cum ne pretindem, ne luam partenerul/partenera de mana, ne plimbam prin parc, prin mall, ne sarutam fugar pe strada, caci acum avem loc pentru .... interzis.
E adevarat ca mai exista persoane care si-au trait viata un pic invers. In adolescenta se plimbau de mana si doar nu cereau voie de la parinti sa se sarute. Acum, maturi fiind, traiesc iubirea animalica. Nu conteaza locul, nu conteaza cand, ei se inghesuie.
***
Si uite asa, stateam la o masa cu 2 adolescenti intarziati, discutam probleme importante si cand asteptam replica lui, il vedeam cum sare pe mandra si o saruta cu patos.
Prima data, m-am gandit ca o vrea sa imparta cu ea fumul de tigara, ca deh, e criza.
Continuam discutia, mai bem o bere, analizam unele probleme si iar sare pe ea. Stai omule, ca speri fata care oricum nu era atenta la discutia noastra. Nimic. El ii face controlul.
Reluam discutia, din punctul in care ramasesem la ultimul control de amigdale si nici una, nici doua, hop pe ea din nou.
Dupa ce raman si a treia oara cu cuvintele in aer, ii intreb daca au nevoie de o camera, caci ma ofer sa le inchiriez una la hotel. Stupoare. Locuiesc impreuna.
Ma gandesc ca remarca mea ii va calma instinctele animalice si vom reusi sa incheiem discutia, fara ca eu sa ma uit la ei cum se inghesuie. Nu se numara printre placerile mele voyarismul, dar se pare ca se numara printre ale lor. Ne intoarcem la discutie, mai bem o bere si, cand ti-e lumea mai draga ioane, iar pe ea.
Daca am vazut ca oamenilor le place cu spectatori, am zis ca-i momentul sa iau masuri. Si uite cum eram noi pe o teresa plina oameni, cum asta tot sarea pe ea si cum eu incep sa-i fac galerie si sa strig, nu foarte tare, "asa tata, caut-o la amigdale. ia vezi, sunt inflamate?"


Se opresc, ma privesc uimiti si-mi spun ca-s nebuna. Io-s nebuna???
Pai eu ma joc de-a doctorul orl-ist in plina strada, doar, doar m-o vedea cineva???


Uite asa isi rateaza unii oameni viata. El ar fi un ORL-ist extraordinar, iar ea o pacienta desavarsita.

***sursa imaginii

17 comentarii:

nina spunea...

Moamă, ce cârcotaşă eşti bre! Dacă dragostea e mare, te pui matale contra? Hihihiihi
Îmi aduc aminte de doi tineri care stăteau la un moment romantic pe o banca mai ascunsă din parcul Chindiei din Târgovişte. În spatele lor o gaşcă de fo 5 copchii năzdrăvani, au început să strige cât îi ţineau gurile: "Pupoooo băăăăăăa!!"
Stiu asta pentru ca eu eram intre aia mici si drăcoşi.

ioana spunea...

:)))) misto toata povestirea, dar aia cu fumul e geniala :D

Little Miss Sunset spunea...

@nina: cine ziceai ca-i carcotasa?

@ioana: mujer, e vineri si sunt in pauza de gandire, la ce povestire cu fum te referi?

Mircea Popescu spunea...

Impartitul fumului de criza, tu.

Eu nu inteleg totusi de ce te agiti, daca omul bea un gat de bere, sau trage din tigara nu te superi, ca nu te astepti sa stea ochii tinta pe tine tot intervalul si murmurand din buze ce zici catra el. Mnoa.

Coana Zoitzica spunea...

@ioana: i'm back..mi-am revenit ca ma gandeam la postul anterior :))

@mircea: bun venit. ca bea si fumeaza nu ma intereseaza, da cand omu incepe controlul la amigdale devine moment intim... deci te opresti din discutat.
astia or fii vecinii scandalagii care si-o trag si in acelasi timp povestesc ce au facut in ziua aia :))))))

Dili spunea...

Auzi, si chiar le-ai zis asa?
Hai ca e ceva in aer, uite ma uitam dimineata la desene animate (..) pe Minimax, unde sunt decente nene, si sa vezi ce mai discutau doua adolescentute despre sarutatul frantuzesc, ca de ce nu stiu care tip a scos limba sa o sarute... baiiiii nene, ce sa le mai ceri orelistilor de treijde ani? Sa fie sanatosi si de-a pururi uniti intru streptococi. Nepatogeni ca nu-s asa rea ca tine :P

Coana Zoitzica spunea...

@dili: tie ti se pare ca-s dusa la biserica? hai ca nu-s rea, doar un pic intepatoare :))) si numai cu cine merita :P

Mircea Popescu spunea...

Unde scrie ca daca-i sexual tre' sa fie neaparat si incuiat undeva ?

Sa se pupe din partea mea unde vor ei.

Coana Zoitzica spunea...

@mircea: ca o pupi e una, ca o cauti de amigdale si ajungi pana-n stomac e alta... mai ramanea sa-mi dea si o lumanare sa o tin :)))

Mircea Popescu spunea...

Tanarul a gresit ca nu te-o pupat si pe tine :D

Coana Zoitzica spunea...

@mircea: hahahaha....norocul lui ca a "gresit" asa :))))))

Anonim spunea...

Asa e bre nu mai "iezista pic de respet" in ziua de azi...huooo mai animalilor :D

Little Miss Sunset spunea...

@joker: care tineri ca nu mai sunt de mult tineri?

Stelian Muscalu spunea...

si unde dragoste nu e ... nimic nu e :-D... poate incercau sa-ti adreseze o invitatie si tu nu ai inteles

Ana-Maria spunea...

Missy,aia cu cornul cald din buzunar...e dementiala!:)))
Ce sa zic?Io-s la fel de carcotasa ca tine...
Chestia cu sexul ascuns tine de moralitate,nu de vointa...

BadMovePepi spunea...

Nu vreau sa fiu rau, mai ales ca la capitolul asta eu aleg mai prost decat oricine, dar stii si tu, prietenii ni-i alegem singuri... Ce cautai cu ei in oras ? Ia-i ca atare sau nu-i mai lua deloc... Nu incerca sa-i schimbi, e tardiv si inutil... :P

Little Miss Sunset spunea...

@un om: eu si mintea mea ingusta ;)

@ana: mujer, nu-mi spune ca tu stiai din prima ce e in buzunar? :)))

@pepi: pana la proba de foc, totul era in ordine :)) daca as putea sa-mi schimbi prietenii cu altii...tot pe ei i-as alege :)