luni, 21 septembrie 2009

Prima casa - BRD - final de sezon

Am terminat cu "prima casa".
Dupa aproximativ 7 saptamani de alergaturi si nervii, vineri am semnat actele la notar. Uite cum am devenit "Doamna BRD", tinand cont ca o sa avem un mariaj de maxim 30 de ani.
Socant este ca, desi toate ziarele si televiziunile zbiara ca sunt mari intarzieri, a trebuit sa ma programez la banca sa pot semna actele. Foarte multe contracte au ajuns in acest punct final, notarii alearga de la o banca la alta sa semnez acte, tranzactiile se inchid.

Tot ce a reusit sa-mi demonstreze pana acum programul acesta este ca, desi au trecut ani de la revolutie si mii de tepe au fost semnalate, romanul este in continuare naiv (asta ca sa nu spun prost). Asemeni mie, toate persoanele care au accesat credite prin acest program, au fost anuntate sa incheie precontracte pe perioade de MINIM 45 de zile. Unii au fost mai catolici decat Papa, au incheiat precontracte pe 30 de zile, au dat avansuri de mii de euro, sperand sa forteze banca prin aceasta metoda. Deci, in final, cine-i boul/vaca?

Ieri, savurand un suc pe o bancuta, ma uitam la afisul promotional pentru ansamblul "Primavara" din Prelungirea Ghencea. Anul trecut pretul era de 1.200 euro+ TVA/mp, anul acesta pretul este de 800 euro cu TVA inclus/mp si, chiar si la acest pret, inregistreaza profit. Cum te poti simti cand stii ca vecinul tau de palier, a platit jumatate din suma pe care ai dat-o tu, doar ca s-a hotarat 6 luni mai tarziu sa-si cumprere un apartament?

Ma astept ca preturile sa mai scada cu inca 10-15% fata de momentul actual, dar pana atunci am alte probleme...sa-mi mobilez casa!!!
Acum pot reveni la normal, oricare ar fi acela.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Inca o data felicitari pentru achizitie, pentru nervii greu incercati.....pt. tot.
Intrebarea asta mi-am pus-o si eu in conditiile in care noi am facut achizitia in momentul de apogeu al imobiliarelor.
Raspunsul e ca nu ma consider foarte tepit. Atunci am luat un credit de 110.000, pe care acum nu mi-l dadea nici dracu. Acum daca luam maxim 70-75.000 euro la o rata asemantoare sau diferenta de cativa zeci de euro cu cea de la creditul de 110.000.

Little Miss Sunset spunea...

@joker: inca o data mersi mult. nu e vorba de teapa de la banca, ci de constructor si cum ridica si scade pretul dupa cum bate vantul...

Anonim spunea...

@ LMS

Aaaa da, clar. Dezvoltatorii imobiliari s-au umplut de bani

Lup the Dude spunea...

Felicitari. Cand e petrecerea de casa noua? :D

Little Miss Sunset spunea...

@dudeŞ dupa ce se face vinul si palinca la invitati :))))

Dili spunea...

Ce ma bucur ca se incheie minunea de aventuri... bravos!!!
Hai, mobileaza de urgenta casoiul si cumpara sucuri ca noi venim cu berea si prajiturile... de faot ne ajunge parchetul, un cdplayer ceva..te poup!

nina spunea...

No, bravos!
Acu ca esti femeie maritata, merge sa instalezi Wii-ul si sa+i dai bataie....

Little Miss Sunset spunea...

@dili: casoiul? hahaha...pai doar de parchet mai am bani, noroc ca e pus deja :)))))) va astept :D

@nina: no amu mai ramane sa cumpar wii :))
canapea, wii, canapea, wii, canapea .... WII is the winner :)))

asdfgh spunea...

deci am cules via, am pus mustul in damigeana, asteptam sa se faca vinul. Apoi putem face si petrecerea, deci e pe vine lumee!

P.S. Congrats once again!!!!

Little Miss Sunset spunea...

@rox: mersi mujer...deci cand vineeee vinuuuul? :))

Stelian Muscalu spunea...

bravo, felicitari. acum vine partea cea mai frumoasa... mobilatul. noi ne agitam de vreo 5 luni... dar abia luna viitoare intram in apartament si putem finaliza misiunea MOBILATU'

Little Miss Sunset spunea...

@un om: mie-mi spui? am schimbat un stres cu altul :)) si nu s-a terminat aici ca la decoratiuni interioare... mai bine era pe vremea bunicilor :))